Wpis z mikrobloga

@goomba-pl: no dobra, ale co z tego UE4 to nie jest silnik ktory wymaga poteznego sprzetu, smiga nawet na smartphonach ale srednio sobie radzi z otwartym swiatem + duza iloscia graczy na ekranie

i szczerze mowiac, pierwsze slysze ze PUBG chodzi na UE4 :P ciekawe ze akurat go wykorzystali, znaczy sie rozumiem, jest tani i prosty w obsludze ale nie nadaje sie do takich unikalnych zadan jak stworzenie czegos tkiego jak
@goltus: Unreal Engine 2+ bardzo dobrze się skaluje, finalny efekt zależy głównie od umiejętności developerów. Np. taki Squad działa na UE4, ma ogromne mapy i da się grać w niego na dość słabych komputerach. Za jakiś czas zobaczymy jak ten silnik radzi sobie na Switchu dzięki Travis Strikes Again: No More Heroes i Shin Megami Tensei V.
@goomba-pl no z tym squadem to bym nieprzesadzal :D na moim leciwym m660gtx, to się chyba nawet nie uruchamialo, ale fakt sporo tam do liczenia i wygląda w porządku, a co do umiejętności, studio odpowiedzialne za PUBG to jacyś losowi Chińczycy którzy mieli trochę farta, wydaje mi się że PUBG ich trochę przerósł ale w sumie którego develepora by nie przerósł, nadal kiepsko widzę tego PUBG na switchu chyba że w jakiś
@goomba-pl: moze troche poprawili optymalizacje :P ja w to pykalem dawno, dawno temu, jakas alfa
w kazdym razie milo slyszec, to moze sprobuje odpalic to ponownie, bo gra sama gra wyglada ciekawie