Wpis z mikrobloga

Dziwna sytuacja mi się dzisiaj przytrafiła na dworcu głównym we #wroclaw Podchodzi taki jeden, dobrze ubrany, schludny i pyta się czy dam mu 100zł a on mi ekspresowo przeleje pieniądze na konto. Odmówiłem mu oczywiście. Nie znam człowieka, nie wiem czy to jakiś oszust. Kiedyś w TV widziałem nawet taki brytyjski program "prawdziwe przekręty". Oni zawsze wyglądają tak, żeby wzbudzać zaufanie. A to jakiś uniform, a to drogie ubrania. Takie numery robili, że człowiekowi wszystko do końca wyglądało legitnie. Może ktoś za plecami będzie patrzył w moje hasło bankowe albo jakieś dane z mojego konta chciał wyciągnąć. Nie znam się na tym, nawet nie wiem gdzie mógłby mnie oszukać, ale lepiej dmuchać na zimne. Uważajcie na tego typa.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
#banki #oszukujo
  • 24
@Kolsky: w #olsztyn jest gościu, któremu permanentnie kradną portfel i zawsze prosi o pieniądze na bilet bo zaraz odjedzie mu ostatni pociąg (najczęściej do Gdańska). Są niestety osoby, które nie miały jeszcze przyjemności go poznać i się nabierają na tę historyjkę więc jeżeli zaczyna tą swoją gadkę to przestrzegam innych przed tym typem a jego straszę ochroną i policją. Wtedy podkula ogon i odchodzi. Ot taka moja prywatna krucjata.
@dziara1429: w Krakowie też taki jest tylko jeździ do Łodzi, najpierw pyta skąd jestes, gadka szmatka, nawet pokazuje że ma hajs, ale mu brakuje dychy czy coś koło tego, jak go za drugim razem spotkałem, to mu powiedzialem że ostatni raz 3 lata temu mnie prosił o 10zł, i zaproponowałem mu jednoczesnie lepsze gospodarowanie portfelem, podczas tych podróży po Krakowie, w odpowiedzi mnie zwyzywał i powiedział że jak usłyszał skąd jestem
Trochę śmiechłem, ale co do całości: #!$%@?. Wiadomo że wykopkom nie zdążają się sytuacje losowe, zawsze przy sobie mają w skarpetkach dwie stówki, w Cottonworldach kolejną stówkę a kuc jest związany pięćdziesiątką.
Zapomniałem przełożyć pierwszy raz w życiu kartę do bankomatu i stało się, tyle.