Wpis z mikrobloga

jak się tworzy gry wg. electronic arts
1. bierzesz takie UFC2
2. dodajesz mikrotransakcje i można sprzedać grę jeszcze raz
profit??? ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

marianoitaliano - jak się tworzy gry wg. electronic arts
1. bierzesz takie UFC2 
2....
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@marianoitaliano: Na tym chyba polegają wszystkie gry sportowe z datą w nazwie? Dokłada się nowy rok, aktualizuje skład drużyn i sprzedaje jako nową grę w pełnej cenie.
  • Odpowiedz
  • 3
@marianoitaliano jako ktoś kto ograł w UFC 2 z 200-300h to zmiany są dość spore. Cały system walki w stójce został kompletnie przerobiony, wszystkie animacje walki w stójce również. Podobnie zresztą jak znaczne zmiany w walce w parterze i klinczu. Assety w dużej mierze są wykorzystywane z UFC 2 co prawda ale... Nikt nie oczekiwał nowych assetow szczerze mówiąc.

Ja oczekiwałem bardziej realnej reprezentacji walk MMA i ja dostałem.
  • Odpowiedz
czy tylko mi się wydaje czy w ufc2 tekstury twarzy były o wiele ładniejsze niż w becie 3?


@Drill: wydadzą patcha i bohatersko naprawią problem, może nawet za darmo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@marianoitaliano: Jestem pod wrażeniem, że tak mało wymagająca gra pod względem graficznym (jak porównamy jakieś sandboxy jak wiedźmin, gdzie trzeba renderować kawał świata) od kilku lat nie poprawiła wiarygodności mimiki twarzy i naturalności ruchów postaci (szczególnie tych drugoplanowych, bo akurat bokserzy ruszają się przyzwoicie). Nadal wygląda to sztucznie i byle jak, niczym w Fight Night 2004, tylko z lepszymi teksturami i wyższą rozdzielczością. Szczególnie buźki tych panienek wyglądają tragicznie.

Ale
  • Odpowiedz