Wpis z mikrobloga

  • 1656
Ale piękna sytuacja w pewnym sklepie zaczynającym się na media kończącym na expert xD
Stoję sobie przy gierkach obczaić czy są jakieś hehe promki na blek frajer i do typa z obsługi podbija facet z dzieckiem na oko 13 lat i się pytają czy lepiej wziąć ps4, ps4 pro czy xboxa one s
To typo z obsługi zaczyna pisać wręcz bajki i mówi:
No główna zaleta xboxa to kinect, czy syn będzie tylko na dżojstiku grał czy z kamerką też? (Dżojstiku xDDD)
No na padzie
Hmm, wybór jest trudny, konsole ps4 slim, pro i xbox one s nie różnią się praktycznie niczym, taka sama moc, wszystkie 3 obsługują 4k (xD?), zostają też gry ekskluzywne, na Xboxie są to forzy i oryginalne tytuły typu quantum break, natomiast na ps4 jest to god of war, gran turismo i w sumie tyle... (XDDDDD)
Ten ojciec się tak patrzy i
Chodź synek, pójdziemy gdzie indziej bo tutaj pan się chyba zna mniej od ciebie nawet, pan się douczy trochę bo aż uszy bolą słuchać takich bzdur
Ten ekspedient nagle czerwony i "słucham?" A dzieciak zaczął się śmiać i wyszli xD
#takbylo #gownowpis #konsole #ps4 #xboxone
  • 70
@DewJan Stoję w tej samej sieci przy gierkach na ps4, oglądam co tam nowego. Podchodzi jakis typ po 50 i pyta w czym pomóc to mu mówię, że szukam wyścigówki jakiejś ale żeby dało się we 2 grać na raz (jest taka czy tylko jakieś #!$%@? kosmowyscigi na rakietoskuterach?) Przynosi nowość NFS. No to mu mówię, że to na jednego. Poszedł zapytać kolegę i już nie wrócił.
@McDermott: Wymagania mają z kosmosu w ogłoszeniu (bo jest robione kopiuj-wklej z szablonu z centrali) ale co z tego, skoro kierownicy w sieciówkach wywodzą się z szeregowych pracowników i mają tyle wiedzy technicznej co i oni, więc jak to mają na rozmowie sprawdzić? Jedyną różnicą pomiędzy kierownikiem a typem co łazi w jaskrawym polo i wciska rozszerzone gwarancje i platynowe kable HDMI jest staż pracy, wyniki sprzedażowe i umiejętność przeżycia w
@Tosca303 Było coś że wina użytkownika przez jakąś tam ingerencję, nie pamiętam tak dokładnie już, bym musiał siostry zapytać
Niemniej były to bzdury bo ona nie potrafiła się sama na maila zalogować lub karty sim włożyć a tu heh
@brzytew a gry na wyłączność - jako posiadacz xboxa one s - #!$%@? xD 90% jest na PC, nawet z tych co nie ma na PS4 mało
A u sony? Uncharted, the last of us, bloodborne, nioh, horizon zero dawn, gran turismo, order 1886, mniejsze japońskie gry, heavy rain, little big planet i można tak wymieniać...
@DewJan: Sam pracowalem w trakcie studiow w Media Markcie zagranicza a koelga w w Euro AGD RTV.
Ja bylem przydzielony do konkretnego dzialu mialem szkolenie z produktow ktore byly sprzedawane i wpoili nam przez tydzien przed rozpoczeciem pracy ogolna wiedze o TV a potem jak zmienilem dzial AGD. Co jakis czas byly doszkolenia zeby wiedziec co klient chce i mu doradzic. Moze nie bylem ekspertem ale mialem wiedze na takim poziomie
@DewJan: jak kiedys zaczynałem pracę w mediaexpert, to był 2009 jakoś to byłem na specjalnym tygodniowym szkoleniu, które było zakończone testem wiedzy z odcinka pracy (IT). teraz biorą wszystkich jak leci. Coraz więcej amatorów pcha się do zabawy. Mam nadzieje że przejdzie ta nowelizacja ustawy i na sprzedawce będą zatrudniać tylko z licencjo.
@DewJan: Bo w tych sklepach pracują debile pokroju... moze nie będę wymieniał i myślą, że są panami świata jak uda im się opchnąć komuś przedłużenie gwarancji
@JanuszAndrzejNowak od jakości kabla zależy jakość obrazu. Po cos te standardy kabli Hdmi wymyślili.

Sam od przeszło 3 lat pracuję na dziale rtv w jednym z sklepów mshp. Akurat w sklepach saturn i media markt sprzedawca jest postawiony w dość dobrej sytuacji, nikt nam nie narzuca co mamy sprzedać, nie ma punktów i systemu dopłat do artykułu. Dla mnie najważniejsze jest aby klient wyszedł zadowolony i do mnie wrócił. Często takim klientom
@DewJan: ciekawe, że tyle osób tutaj spotkało nieprofesjonalny Staff.

Ile razy szukałem elektroniki, czy to mebli, czy narzędzi/elektronarzędzi, sprzętu remontowego czy ubrań w galeriach handlowych tudziez sklepach w Krakowie zawsze spotykałem się z zajebiście profesjonalna obsługa i ekspedientami, którzy wiedzieli wszystko na dany temat i rzeczywiście potrafili doradzić niekoniecznie najdroższy produkt, byli szczerzy. Oczywiście zawsze sam robię rekonesans i czytam nt. Tego co planuje kupić.