Wpis z mikrobloga

@gwynebleid: szczerze to poszperałem tylko trochę i nie znalazłem nic ciekawego.
Mieszkam w Polsce B, więc niby powinienem widzieć na ulicach same międzywojenne karoce i fergusony, ale w rzeczywistości auta sprzed '00 to rzadkość. Większość aut to głównie roczniki 2005-2012.
@gwynebleid: Zamiast 4 gwiazdek NCAP wole 215 koni(w serii 177) i napęd na tył. Do tego auto się swietnie prowadzi wiec przy szybkiej jeździe jest mniejsza szansa wypadnięcia z drogi. Według https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/?selectedMake=7278&selectedMakeName=BMW&selectedModel=7327&selectedModelName=1%20Series&nodeId=1598&allProtocols=true&includeFullSafetyPackage=true&includeStandardSafetyPackage=true&selectedProtocols=26061,24370,1472,5910,5931,-1,14999&selectedClasses=1202,1199,1201,1196,1205,1203,1198,1179,1197,1204,1180&allClasses=true#&allDriverAssistanceTechnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies= stare E89 jest bezpieczniejsze od https://www.euroncap.com/en/results/FIAT/Tipo/25457 xD. Co prawda 9 letnie auto straciło na właściwościach bezpieczeństwa ale nie powinno być tragedii. Poza tym nawet gdyby Tipo miało 10 gwiazdek to i tak nie da takiej frajdy z jazdy co
@gwynebleid problem z tymi danymi jest taki, że jest tam cała masa aut, które nigdy nie zostały wyjestrowane, a już nie istnieją. Na przykład są tam takie kwiatki jak to, że jest tam więcej syren niż jakiś popularnych kompaktów, które widzimy na codzień w dużych ilościach