Wpis z mikrobloga

@KrzyzaczeQ: Widzę bezpłatne szkolenie = śmieję sie w twarz i o--------m za marnowanie czasu. Sorry, ale co mnie obchodzi, że firma ma rotację, albo złą selekcję i po szkoleniu niewiele osób zostaje. Mój czas ma jakąś wartość.
P-----l debili.
  • Odpowiedz
@KrzyzaczeQ: widać oferta już przygotowana pod "Ukraińca" ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@PickolasCage: Tyle, że Ukrainiec w obsłudze klienta to średni pomysł. Dla klienta polskojęzycznego oczywiście, no może, może korespondencyjnie, czy zwykły tracking, ale u nich z pisaniem po polsku też jest słabo. Telefonicznie? Jak bym usłyszał w BOK kogoś słabo mówiącego po polsku, albo z ruskim silnym akcentem, to bym po pierwsze napisał skargę
  • Odpowiedz
@Niewinnyk: przeciez n musisz miec rodziny na miejscu aby jechac xd ja w prawdzie mialem juz u kogo sie zatrzymac ale jak sie jedzie na jakis wypad to hello, zyjemy w 21w, internet, 2 telefony i juz masz nocleg a moze i jeszcze odbierze Cie ktos z lotniska czy tam dworca.
  • Odpowiedz