Wpis z mikrobloga

@sbcs: mogą i gówno jeść, ważne żeby nie afiszowali się z tym, jakby to było coś wielkości lotu w kosmos. Hej, jem gówno! Dlaczego ta restauracja nie serwuje gówna?! Chcemy restauracji tylko z gównem! Lubie gówno jak przypomina tradycyjne jedzenie i smakuje podobnie do niego. Itd.
  • Odpowiedz
ważne żeby nie afiszowali się z tym, jakby to było coś wielkości lotu w kosmos


@sierzchula: bo afiszowac to sie moga tylko wypoczki ze swoimi #!$%@? pogladami i wciekiem na kazdego kto wystapi przed szereg ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Jestem gejem - hurr durr nie afiszuj sie
Jestem wege - hurr durr nie afiszuj sie
Jestem programista15k - hurr durr nie af... znaczy pozdrawiam kolege!
  • Odpowiedz
@sbcs: Ale wiesz, że tak żyli dziadkowie wszystkich wykopków? Serio sądzisz, że kiedyś ludzie mieli luksus codziennie jeść mięso? Raz na tydzień w niedzielę było o ile nie jeszcze rzadziej.
  • Odpowiedz
@sbcs: mogą i gówno jeść, ważne żeby nie afiszowali się z tym, jakby to było coś wielkości lotu w kosmos. Hej, jem gówno! Dlaczego ta restauracja nie serwuje gówna?! Chcemy restauracji tylko z gównem! Lubie gówno jak przypomina tradycyjne jedzenie i smakuje podobnie do niego. Itd.


@sierzchula: Akurat gówno to ty #!$%@?, nie dość że #!$%@? trupie podroby, to jeszcze te trupy które #!$%@?, srajo na swoje jedzenie i później
  • Odpowiedz
@sbcs: Ale wiesz, że tak żyli dziadkowie wszystkich wykopków? Serio sądzisz, że kiedyś ludzie mieli luksus codziennie jeść mięso? Raz na tydzień w niedzielę było o ile nie jeszcze rzadziej.


@voor: Ciii nie psuj wykopkom ich wizji świata. W Polsce zawsze było mega, mięcho żarli 5x dziennie, każdy mieszkał w pałacu tylko przyszli Niemce i wszystkie pałace zburzyli a po nich ruskie i wyrwali ze ściany krany, żeby woda u
  • Odpowiedz