Wpis z mikrobloga

@vateras131: Ja obecnie gram w HotA - miła odmiana po kilku latach tłuczenia w WoG, o wiele bliżej do oryginału no i oczywiście jak zawsze zajebista grywalność. W sumie przez ostatnie kilka lat sprawdziłem też trochę mniejszych modów, nawet takich, które jedynie dodają nowe miasto ale ciężko znaleźć jakąś perełkę, na ten moment chyba HotA jest najlepszą modyfikacją. Oczywiście w połączeniu z HD modem.
@Roszp: Granie Necro ma tę wadę, że bardzo szybko gra robi się zbyt łatwa (oczywiście na dużych mapach). Ale czasem też lubię tak pograć ( ͡ ͜ʖ ͡)

@Allbis: Fanem Władcy Pierścieni nie jestem, ale sprawdzę tego moda z czystej ciekawości.

@K_R_S: Jak to o co? O obronę! ()
A tak serio to im wyższa obrona tym mniejsze
@K_R_S: Znaczy się ogólnie Cytadela to miasto nastawione na defensywę, co widać choćby po stworzeniach. Beastmasterzy, czyli ta "niemagiczna" klasa bohaterów z Cytadeli mają największą spośród wszystkich klas szansę uzyskania punktów obrony wraz z kolejnymi poziomami doświadczenia, mają też największą szansę na to, że wraz z kolejnym poziomem gracz będzie mógł rozwijać jakąś umiejętność defensywną. No i jeżeli dobrze pamiętam wszyscy od początku mają Płatnerstwo, które jest właśnie umiejętnością defensywną. W
No i jeżeli dobrze pamiętam wszyscy od początku mają Płatnerstwo, które jest właśnie umiejętnością defensywną.


@dwzz: nie

mają też największą szansę na to, że wraz z kolejnym poziomem gracz będzie mógł rozwijać jakąś umiejętność defensywną


@dwzz: czyli jaką?

Im więcej obrony, tym mniej opłacalna jest umiejętność Płatnerz. I vice versa z atakiem.
@peszmerd: Płatnerstwo pewniak, o wiele większa szansa na Pierwszą Pomoc, Odporność na poziomie innych bohaterów. Nie wyróżnia się? Pomijam to, że Nekromancja jest na 1, chociaż Beastmasterzy nie mogą się jej nauczyć.

Oczywiście dopuszczam możliwość, że się mylę, ale jako argument podajesz tabelę, która może służyć jako argument na moją korzyść.