Wpis z mikrobloga

Co lepsze? Chcę się wziąć za siebie. Na 178 wzrostu ważę 103 kg i mało uprawiałem ostatnio sportu bo byłem leniwy i mi się nie chciało, coraz częściej zasapany wchodzę na 4 piętro. DOŚĆ POWIEDZIAŁEM. Pytanie w co lepiej zainwestować, czy wbić na cross czy może dobra dieta i siłka? #mikrokoksy #silownia #crossfit

Crossfit vs siłownia

• Crossfit 27.3% (33)
  • Siłownia 72.7% (88)

Oddanych głosów: 121

• 18
@ImperiumCienia: A jak to się zaopatruje przy diecie, bo zapewne ona jest kluczem do sukcesu. Przykładowo obliczyłem sobie że jeżeli chcę utrzymać wagę to powinienem jeść np. 2500 kcal. Jak chcę zrzucić to zapewne z 200-300 mniej, ale jak to się wtedy ma przy tak intensywnym treningu, czy nie zabraknie siły itp? Piszę jako laik, nie znam się więc pewnie to co piszę może być głupie, ale kto nie pyta ten
@Ricx Jak jesteś na etapie janusz-eating to zaczynaj zdecydowanie z wyższymi kcal i tak będzie leciało. Nie idź droga za niskich kcal od początku 0/10nie polecam (bo czujesz się jak gówno i skończysz na 1h cardio dziennie po miesiącu a nie o to chodzi)
@Ricx: #!$%@? krosfity i koksiarnie, idź na sztuki walki. Szybko wbijesz kondycję, zrzucisz bęben, dodatkowo jest zawsze motywacja w postaci trenera, a przy okazji załapiesz trochę koordynacji. Nie ma się co bać o dostanie w ryj jak pójdziesz do początkujących, a teraz październik to się otwierają nowe grupy treningowe.
@Ricx: Nie trenowałem nigdy crossfit ale moje zdanie jest takie: jeśli nie masz problemu z motywowaniem się samodzielnie, planowaniem treningów i trzymaniem się planu, to siłka. Jeśli lubisz ćwiczyć w grupie z trenerem który mówi ci co masz robić, jeśli taka metoda pozwala ci bardziej efektywnie trzymać się planu i trenować intensywniej, to spróbuj crossfit. Zawsze możesz spróbować a po miesiącu zmienić zdanie.
@4833478: o, prawdziwy głos rozsądku :)