Wpis z mikrobloga

@Ostasz: nie jeździłem Yamahą, mógłbym do Suzuki RMZ250 ale to inna klasa.
CRF250L to cywilny motocykl. Przebieg liczony w kilometrach, serwis co 12 tys. km a nie 50 godzin. Poza wyglądem nie mają nic wspólnego.
Swoją drogą CRF RLA też się od L różni zawieszeniem, silnikiem, zmiany dość małe ale na plus.
  • Odpowiedz
@Ostasz: najpierw zbyt ogólnie powiedziałem, silnik ten sam, różni się kolektorem wydechowym i jest jakaś drobna różnica na korzyść RLA, nie wiem czemu na tej stronie nie ma. Zawias tak samo ale to więcej szczegółów w Hondzie u sprzedawców bo nie zapamiętywałem różnic między RLA a L, raczej się ich ze sobączęsto nie porównuje, raczej właśnie do jakiejś XT czy innych tego typu maszyn,
  • Odpowiedz
@Jojne: aaa ok. Ostatnio na SuperTukanie przyglądałem się RLA i L i tak dla mnie, laika to nie widziałem różnic z zewnątrz + właśnie opis ze strony Hondy. Stąd mnie zaciekawiło, to co piszesz. A to Ty masz przebiegi w mth w takim razie? Bo wyżej wspomniałeś, że w L-ce serwis co 12 tys. km a nie 50 godzin.
  • Odpowiedz
@Ostasz: Silnik w RLA i L jest ten sam, jest inny układ wydechowy na korzyść RLA. Ale silnik z interwałami 12 tys. Ostatnio spotkałem gościa który jeździł 250 2T i miał 60 koni ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale tam to właśnie pewnie 50 godzin to czas od remontu do remontu.
  • Odpowiedz
@Jojne: ok, teraz jasne. latałem ostatnio po poligonie Crf450, 4T, tam cos ponad 50 kunia - na razie dziękuje, wysiadam. Ale fajnie sie tym wbija na wszelkie podjazdy ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Ostasz: No dokładnie to to co piszę, na forum afryki są wpisy typu idioci z hondy nie czytają naszego forum, zobacyzliby że wszyscy chcemy coś klasy 650 w lekkiej formie jak CRF
No powodzenia, jakby wsiedli na to to by się obsrali. I ludzie wyczekują CRF450Rally ale wielu ludzi to przerośnie w terenie (chociaż bardziej prawdopodobne że to będzie 500 R2, duża, szeroka i nie taka dzika jak singiel).
  • Odpowiedz
@Jojne: raczej zakładam, że pójdą w właśnie w coś bardziej wygodnego, z mniej wyżyłowanym silnikiem. Jedynie będzie miało to dakarową stylówkę. Jeszcze miałem okazję polatać Huśką 125 w 2T - łooo Panie, na razie uważam, że to spokojnie mi wystarczy choć chyba nie przekonam się do 2T :P
  • Odpowiedz