Wpis z mikrobloga

@Stitch: Zależy do czego. Dopóki zadowala Cie prędkość podróżowania 120-130 to większa pojemność Ci nie potrzebna. W mieście też się większym naszarpiesz tylko. O terenie już nie wspomnę, tak jak dzisiaj lataliśmy, w lesie po wyrębie, to coś większej pojemności (czyli większe i cięższe) tylko by zostawało z tyłu podczas manewrów między pieńkami drzew i powalonymi drzewami. W terenie mocniejsza maszyna ma sens dopiero jak coś sobą można zaprezentować. Inaczej to
@Jojne: planuje to za duzo powiedziane, bo moje zarobki nie pozwalają mi póki co na 2 motocykle, ale zbieram info co mógłbym w niedługim czasie nabyć poza asfalt.
@Stitch: Coraz bardziej zaczynam skłaniać się ku opcji, żeby zostawić DLa do wygodnego przemieszczania się i turystyki szutrowej a do prawdziwego offu kupić właśnie coś takiego. Żadna Afryka czy inny ciężki sprzęt nie da mi tyle funu, a i tańsze to 3 razy.
@Jojne: zamienimy się kiedyś na 10 minut? :)
a do prawdziwego offu kupić właśnie coś takiego. Żadna Afryka czy inny ciężki sprzęt nie da mi tyle funu, a i tańsze to 3 razy.


@kasin: Wręcz sprawi, że będziesz się nie tylko męczyć ale też oszukiwać, że tak ma być dopóki nie zobaczysz jak się jeździ na czymś mniejszym i słabszym. Wśród bardziej offujących DRkowców bardziej pożądana jest lżejsza i słabsza DR350 niż DR650. Afryka czy DR800 to jak pchanie
Pobierz J.....e - > a do prawdziwego offu kupić właśnie coś takiego. Żadna Afryka czy inny ci...
źródło: comment_Vo8TeGZM3KjmPcxkMwibqGIF1dFqSZMO.jpg
@Przedmidorrr: tak, jedna Lka to jeszcze przed przeglądem po 1000km.

Żadna Afryka czy inny ciężki sprzęt nie da mi tyle funu


@kasin: Afryka może dać fun jeśli umiałbyś ją wykorzystać. Jeździłem z typkami, którzy na codzień latają w motocrossie, klasa rzędu mistrzostwa Polski z tego co mówili. Powiedzieli, że fajnie idzie Afryka w piachu. Tylko ile % enduromaniaków umiałoby wykorzystać potencjał litra w terenie? Przejechać się po kawałku piachu to
Pobierz J.....e - @Przedmidorrr: tak, jedna Lka to jeszcze przed przeglądem po 1000km.

 Żad...
źródło: comment_nCSCmVmCy2CrVlOzHPRTx5bWC7YwO93U.jpg
@Jojne wydaje się sensowne to co piszesz, tylko co w momencie gdy chcesz polatać po szutrach i w średnim terenie, ale też fajnie byłoby czasem przejechać się do pracy, pozałatwiać sprawy na mieście i czasem zrobić małą wycieczkę z plecaczkiem? Szukam takiego motocykla, nastawiłem się na XT660Z i mam nadzieję, że się nie zawiodę ;) CRka świetne moto, ale co jest plusem w terenie (wielkość) jest wadą w innych obszarach. Chociaż gdybym
wydaje się sensowne to co piszesz, tylko co w momencie gdy chcesz polatać po szutrach i w średnim terenie, ale też fajnie byłoby czasem przejechać się do pracy, pozałatwiać sprawy na mieście i czasem zrobić małą wycieczkę z plecaczkiem?


@Przedmidorrr: O jakich prędkościach mówisz? Na szutrach i w średnim terenie pojedziesz max 60-80, chyba, że nie boisz się wjechać w zaparkowany za zakrętem samochód grzybiarzy czy rozjechania spacerowicza.
Chyba, że mówisz
@Jojne ostatnio jeździłem DR125 i w terenie frajda ogromna, no może trochę za nisko kierownica. Przejeżdżałem kawałek po asfalcie no i dynamika naprawdę biedna. CRF i tak pewnie dużo lepiej idzie bo chociażby moc dwa razy większa. Z bocznicą już gadałem, upewnił mnie w wyborze ;)