Aktywne Wpisy
Helonzy +67
Często zastanawiam się, dlaczego dochodzi do tak wielu potrąceń na pasach dla pieszych. Przecież wystarczy chwilę poczekać, aż samochody zwolnią, zanim wejdziemy na jezdnię.
Nawet jeśli pieszy ma pierwszeństwo na pasach, nie warto z tego korzystać zbyt pewnie, bo nie mamy szans w starciu z pojazdem. Jeżeli zauważę, że samochód nie zwalnia lub jego prędkość stanowi poważne zagrożenie w razie zderzenia, nie wchodzę na pasy. Zachęcam wszystkich do podobnego podejścia – warto
Nawet jeśli pieszy ma pierwszeństwo na pasach, nie warto z tego korzystać zbyt pewnie, bo nie mamy szans w starciu z pojazdem. Jeżeli zauważę, że samochód nie zwalnia lub jego prędkość stanowi poważne zagrożenie w razie zderzenia, nie wchodzę na pasy. Zachęcam wszystkich do podobnego podejścia – warto
ChlopoRobotnik2137 +672
Palacze to podludzie…sytuacja z przed chwili , chuop po 40 pali cienkiego papierosa czem prędzej na peronie żeby jak najwiecej nawciagac się. Pociąg już jedzie a pet nadal cały. Zaciąga się jak szalony by resztę pęta wrzucić na tory… już nie wspomnę o toaletach na lotniskach gdzie wiecznie śmierdzi fajkami bo jaśniepan nie umie wytrzymać bez fajki kilka godzin. No podludzie
#papierosy #fajki #palenie #tyton
#papierosy #fajki #palenie #tyton
żądaj 200 zl rekompensaty
Gdy dzwoni konsultant, i poinforuje Cie o nagrywaniu rozmowy odpowiadaj
- Rozmowa również jest nagrywana i publikowana
konsulat odpowiada:
- Zezwalam na rejestrowanie, nie zezwalam na publikowanie.
Poinformuj grzecznie:
- Zatem proszę sie rozłączyć.
Kosuntat po chwili zawieszenia rozłącza sie.
po 14 lub bezpieczniej po 30 dniach, żadaj 200 zl, za nie rozpatrzenie reklamacji
#tylewygrac #wygryw #obslugaklienta #infolinia #logikaplay
poza tym wiesz ze jesli nie dostaniesz odpowiedzi po 30 dniach, to reklamacja jest zasadna, ale to nie jest tak ze musza sie ustosunkować do wszystkich twoich żądań? jesli szkoda jaka poniosles wyniosla 10zl a żądasz 200, to jak zostanie zasadna po 30 dniach nierozpatrzenia, to zwroca ci 20zl i tyle
to że dzwonią do klientów z rozwiązaniem to jest ich dobra
druga sprawa to "jak kuba bogu tak bóg kubie" i w momencie gdy zachowujesz sie jak burak tez jestes tak potraktowany, i jak moze chociazby ze wzgledu na zachowanie dobrych relacji z klientem przyznac jakas rekompensate, to po takim czyms nigdy jej nie
Łaskawca, może się nie zgadzać, tak czy inaczej w kwestii rejestracji rozmowy nie ma nic do gadania.