Wpis z mikrobloga

hejo, od miesiąca piszę swoją własną indie grę w klimatach Proteusa i Sword and Sworcery, taki passion project. Będzie to bardzo osobista podróż po nieco fantazyjnym świecie w realiach nierozwiniętej cywilizacji, gdzie jako "wybraniec" wybieramy się na rozmowę z samym bogiem i dostajemy zdolność manipulowania czasem. Głównie skupiam się na warstwie audio, bo jednak bardziej hobbystycznie jestem muzykiem i dlatego opieram mechanikę gry głównie na zagadkach muzycznych. Gra raczej powolna i hermetyczna, bliska symulatorowi chodzenia, ale zawsze to jakiś kamień milowy. Mimo wszystko nigdy nie byłem programistą i nie odnajduję się w społecznościach gamedeveloperskich, także nie wiem co mógłbym dalej z tym zrobić. Raczej nie jest to produkcja, na której zdołam cokolwiek zarobić, więc nie skupiam się na tym aspekcie, ale mimo wszystko nie wiem gdzie mógłbym w ogóle się pokazać z gotowym produktem ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jak macie jakieś rady, to z chęcią posłucham ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gamedev #indiegamedev #pixelart #gamemaker
istotny - hejo, od miesiąca piszę swoją własną indie grę w klimatach Proteusa i Sword...

źródło: comment_iwGWKO7aygsNVRuN9UQd3CbJhASFsYUB.jpg

Pobierz
  • 26
@istotny: To w 3D jest? Postać jest 3D czy to sprite? Jak to wszystko jest zrobione... hm.. tekstury na cutoutach z filtrowaniem na "closest pixel"..? Nie mam pojęcia. Jaki silnik? Bardzo estetycznie to wygląda. Dej trochę wiedzy, mam hory renderer.
@PanDenat: prawda jest taka, że od początku chciałem aby postaci były po prostu płaskimi spritami, ale gryzło to się z trójwymiarem i widokiem z trzeciej osoby, więc pomyślałem o tym, by zbudować model gracza przy użyciu osobnych spirtów, które mogłyby się jeszcze niezależnie poruszać aby móc go animować. I w sumie chyba nie widziałem jeszcze nigdzie takiego rozwiązania, także jest to jakaś swojego rodzaju innowacja powiedzmy ( ͡° ͜ʖ