Wpis z mikrobloga

hejo, od miesiąca piszę swoją własną indie grę w klimatach Proteusa i Sword and Sworcery, taki passion project. Będzie to bardzo osobista podróż po nieco fantazyjnym świecie w realiach nierozwiniętej cywilizacji, gdzie jako "wybraniec" wybieramy się na rozmowę z samym bogiem i dostajemy zdolność manipulowania czasem. Głównie skupiam się na warstwie audio, bo jednak bardziej hobbystycznie jestem muzykiem i dlatego opieram mechanikę gry głównie na zagadkach muzycznych. Gra raczej powolna i hermetyczna, bliska symulatorowi chodzenia, ale zawsze to jakiś kamień milowy. Mimo wszystko nigdy nie byłem programistą i nie odnajduję się w społecznościach gamedeveloperskich, także nie wiem co mógłbym dalej z tym zrobić. Raczej nie jest to produkcja, na której zdołam cokolwiek zarobić, więc nie skupiam się na tym aspekcie, ale mimo wszystko nie wiem gdzie mógłbym w ogóle się pokazać z gotowym produktem ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jak macie jakieś rady, to z chęcią posłucham ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gamedev #indiegamedev #pixelart #gamemaker
Pobierz istotny - hejo, od miesiąca piszę swoją własną indie grę w klimatach Proteusa i Sword...
źródło: comment_iwGWKO7aygsNVRuN9UQd3CbJhASFsYUB.jpg
  • 26
@kWeb24: akurat podstawy blendera znam i potrafię co nieco wyskrobać, ale jak już gotowe modele posłużą mi tylko przy level designie. Bardzo kompetentny efekt, winszuję zdolności w takim razie, by po jednym dniu tak się sprawnie w blenderze poruszać ( ͡° ͜ʖ ͡°) dla mnie interfejs to jednak zbytnia katorga
@istotny: Więc zmieniaj koncepcje na low poly skoro jeszcze jesteś we wczesnej fazie. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zauważyłem, że w blenderze UI jest dla picu, tylko skróty klawiszowe. ( )