Wpis z mikrobloga

Orange..Kochane Orange..wołam @OrangeEkspert . Czy jest mi w stanie ekspert wytłumaczyc o co tu chodzi? Przepraszam za wulgaryzmy, ale nie jestem w stanie się powstrzymać. Mam telewizje, internet, telefon od Waszej wspaniałej firmy. O ile na telefon i tv narzekać nie mogę, o tyle internet(który miał być super mega bo światłowód) to największe gówno jakie miałem w życiu. Codziennie..tak codziennie rozłącza mi internet. Średnio 3h dziennie prędkość jest taka że nie jestem w stanie obejrzec filmiku na youtube w najgorszej jakości. Dodam że przeprowadziłem się z wioski do miasta. Na wiosce nie miałem takich problemów jak tutaj z tym cudownym światłowodem. Naprawdę, nie jestem tego w stanie ogarnąć, że sprzedajecie ludziom taką gównianą usługe i pobieracie za nią niemałe pieniądze
#orange
  • 4
Dodam jeszcze cos o kompetencji waszych pracowników. Ja rozumiem że mamy natłok ukraińców(tfu) w kraju, i ze rowniez ich zatrudniacie, ale przychodzi mi takich dwoch ukraińców na montaz i mowi ze MUSZE kupić wzmacniacz sygnału i oni mi go podłączą..kupiłem, podłączyli. Po jakims czasie wywalilo wszystko. Zadzwoniłem na infolinie okazało się że wzmacniacz zakłócał mi sygnał ponieważ działał jako router(tak mi powiedział pan)..więc taka jeszcze uwaga co do wykwalifikowanych pracowników z ukrainy
@MichaelT128: Tak, pani w salonie powiedziała że problemy na linii muszą być. Mam problemy na linii w takim razie codziennie od 2 miesięcy. Jutro mam zamiar wybrac się tam jeszcze raz z zamiarem rozwiazania umowy