Wpis z mikrobloga

@Ixiliam: @Inglouriousbasterd: @03lve37912: @BenzoesanSodu: Ale na to są bardzo proste rozwiązania.

1) W gastronomii - jeśli jest otwarte np. do 21, to o 20:15 jest "ostatnie zamówienie" (20:30 powiedzmy ostatnie napoje/drinki itp.).
2) We wszystkich usługach - jeśli sklep lub knajpa zamyka się o 21, to masz w grafiku pracę do 21:30 albo nawet 22:00. I wtedy nie ma płaczu, że klient przyszedł 5 minut przed zamknięciem, bo
Ja do 24 siedzę, zobaczymy jak to dziś będzie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale zauważyłam taką zależność, że obcokrajowcy nawet jak przyjdą pół godziny przed zamknięciem a wiedzą do której czynne to dopiją co mają i grzecznie wychodzą, gorzej z naszymi ( ͡° ʖ̯ ͡°)