Wpis z mikrobloga

@madegg: ja rozumiem, że kobieta nie pracuje bo siedzi w domu i się zajmuje tym domem i dziećmi.
Ale no...żeby wychowywać jedno dziecko 22lata?
Ludzie kochani....
  • Odpowiedz
@Kynareth nie wiem, czy się należą, ciężko mi powiedzieć, jaka tam jest sytuacja, nie znam się też na prawie. Jednak płacenie zdrowej, dorosłej i zdolnej do pracy kobiecie co miesiąc za sam fakt, że kiedyś była moją żoną jest dla mnie nie do pojęcia.
  • Odpowiedz
@madegg: żyj z takim pasożytem przez 23 lata a nawet po rozwodzie będzie z ciebie wyciągać bo jest leniwą bułą. Współczuje temu panu
  • Odpowiedz
  • 22
@Kynareth to zależy czy jest samodzielna czy np studiuje. Alimenty się jej należą do czasu osiagniecia samodzielności finansowej pod warunkiem ze aktywnie zmierza do tego, by ją osiągnąć- czyli właśnie zdobywa zawod, studiuje, uczy się gdzieś.
Jesli ma 22 lata, nie studiuje, nie uczy sie i jest zdrowa to alimentow nie dostanie
  • Odpowiedz
  • 315
@madegg Tak na prawdę smiejemy się nie znając sytuacji. A mogła wyglądać tak, że mąż chciał aby kobieta zajmowała się domem (lub oboje doszli do takiego rozwiązania). A po 20 latach zrobił skok w bok, zaczął bić etc. Co może zrobić w wieku 50 lat bez żadnego doświadczenia? Widziałem w życiu i takie sytuacje. Szkoda, że tak łatwo wyśmiewać ludzi, oceniać po jednym wpisie, dosłownie jak jakieś plotkary w pracy, z
  • Odpowiedz
@Talluviel To prawda, a zazwyczaj te kobiety później boją się czegoś żądać od byłego męża.
Jeżeli byłaby taka sytuacja to żona powoła się na brak doświadczenia i wykaże chęć zdobycia wykształcenia lub jakiś umiejętności i przede wszystkim wykaże że mimo własnych starań, nie jest w stanie zaspokoić swoich podstawowych potrzeb. Wtedy dostanie alimenty, ale tylko przez okres np. Kursu lub szkoły która przygotowuje do zawodu.
  • Odpowiedz