Wpis z mikrobloga

@endizz: ci pracownicy i tak są tak zmęczeni swoją pracą, że przy każdych zakupach muszę sprawdzać dokładnie paragon, czy przypadkiem nie policzyli mi czegoś więcej razy lub źle, z jakimiś 10-20% zakupów muszę chodzić do obsługi klienta, bo jest zła cena na sklepie lub zła ilość produktów
  • Odpowiedz
większa kontrola nad ogólną ceną jaką zapłacimy


@hirud: lol jak jestes biedakiem ktory bierze rzeczy pod wplywem impulsu i nie kontroluje ile wydaje, a roznica miedzy 100, a 120zl na art. spozywcze to dla niego dotrwac do konca miesiaca, albo nie dotrwac to nawet mi Cie nie zal.
  • Odpowiedz
@eshape55 a mi się też podoba,wiem dokładnie ile zapłacę,jak nie ma ceny to nie szukam czytnika żeby sprawdzić,pokazuje promocje jakie mogę mieć,jedyny minus to czasami większe kolejki do samoobsługowej niż zwykłej kasy no i na stalowej mało miejsca tam jest a nieraz jak Grażyny na środku zostawiają wózki to się trzeba naprosic albo taranować żeby samemu przejechać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
CurlyHairGirl - @eshape55 a mi się też podoba,wiem dokładnie ile zapłacę,jak nie ma c...

źródło: comment_2wV7ohOzJ5Evs1NIrkE7Y9LmLOy38jwq.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@eshape55: w krajach zachodnich chyba z 10 temu to wprowadzili w koncu i do nas dociera ale jeszcze mocno nas złodziei sprawdzają. W Szwecji czasem tylko zerkną a czasem wcale.
  • Odpowiedz
Zajebiste jest to ze od razu pakuje zakupy do torby. Pyk zaplacone biore torby i narka. A nie k---a pakowanie 20min na kasie
  • Odpowiedz