Aktywne Wpisy
WielkiNos +381
Silne i niezależne juleczki nie mogą sobie kupić tulipanów za 5 zł tylko kradną od miasta i jeszcze się tym chwalą.
Dlatego w mieście nie powinno być żadnych kwiatków tylko same kłujące jałowce i berberysy.
#kwiaty #bekaztwitterowychjulek #architekturakrajobrazu #bekazpodludzi #kradno
Dlatego w mieście nie powinno być żadnych kwiatków tylko same kłujące jałowce i berberysy.
#kwiaty #bekaztwitterowychjulek #architekturakrajobrazu #bekazpodludzi #kradno
Kiedys_Mialem_Fejm +309
Tymczasem w alternatywnej rzeczywistości zwanej prawackim zoo na głównej winą za ciągły odpływ użytkowników serwisu Wykop nie jest wcale rasizm, szuryzm, ruska propaganda wisząca pół dnia w gorących na Mirko czy toksyczność przegrywów. O nie. Winą dlaczego ludzie nie wchodzą na ten folwark toksyczności jest oczywiście lewactwo, Unia, LGBT, PO i ABW(xDDDD zdjęcie w komentarzu)
Miałem jakoś skomentować, ale gość od ABW zrobił to w sumie za mnie( ͡° ͜ʖ
Miałem jakoś skomentować, ale gość od ABW zrobił to w sumie za mnie( ͡° ͜ʖ
Od dłuższego czasu pracuję nad grą RPG p.t. Skullstone, utrzymaną w klimacie starych dungeon crawlerów (Dungeon Master, Stonekeep itp). Chciał bym wam ją zaprezentować, zainteresować tematem...
Gameplay to łażenie po podziemiach, walka z potworami i rozwiązywanie zagadek. Skullstone to klasyczny, stary blobber - poruszanie co kratkę, obrót o 90 stopni, widok oczami bohatera, a właściwie całej drużyny. Walka odbywa się w czasie rzeczywistym, jednak nie popełniłem tu typowego dla blobberów błędu, polegającego na tym, że grę można przejść stosując jedną i tą samą strategię do wszystkich walk - takie coś szybko skończy się obrażeniami od ataku obszarowego albo otrzymaniem debuffa - w tym unieruchamiającego. Co jakiś czas odwiedzamy wioskę - tam gracz będzie powoli odkrywać tajemnicę kryjącą się za tytułowym Skullstone, otrzyma nowe zadania, skrafci przedmioty. Eksplorację podziemi utrudniać nam będą pułapki typu zapadnie, wyrzutnie magicznych pocisków i teleportery.
Postacie: nie ma klasycznych podziałów na profesje, drużynę tworzymy wybierając czterech bohaterów spośród dwudziestu - każdy z unikalnym zestawem skilli aktywnych i pasywnych.
Potwory: Kilkanaście rodzajów przeciwników wyposażonych w różne umiejętności - selfbuffy, debuffy, ataki obszarowe i magiczne pociski.
Zagadki i questy: Tu też będzie klasycznie - np. drzwi otwierane odpowiednią kombinacją przełączników, dopasowanie przedmiotu do jakiegoś obiektu w podziemiach itp.
#gry #rpg #gamedev #skullstone
@FrozenShade: IGN 9,5/10
http://skullstonegame.com/
Czekam na jakąś wersję grywalną...
Już mnie zniechęciłeś, dungeon crawlery były właśnie fajne dlatego, że miały turowy system walki
Ciekawe, życzę Panu powodzenia.
@pandapl, @FrozenShade :
No właśnie, żebyśmy się nie zaklikali na śmierć. Może chociaż aktywna pauza....
Zresztą zobaczymy, ja czekam z niecierpliwością.
@tlucz: Klikania nie będzie więcej niż w innych grach tego typu. Aktywną pauzę rozważałem, ale ostatecznie zrezygnowałem wybierając bardziej dynamiczną rozgrywkę. Zwłaszcza, że nie ma tu żadnego targetowania, walimy przed siebie. Zresztą zobaczymy na becie ;)
@FrozenShade: Jaki jest przewidywany termin?
@pandapl:
Są jakieś proste edytory do składania gier z klocków, te wszystkie gamemakery itp. Za wiele tym nie zrobisz, ale jakieś tam podstawy załapiesz.
Coś więcej to już tylko programowanie - czyli jakiś język (np C++, C#, Java) i silnik, który implementuje pewne podstawowe rzeczy (żebyś się nie musiał bawić np w importowanie assetów, materiały czy drzewo obiektów). Poczytaj sobie np o Unity.
Gry,