Aktywne Wpisy

Moreso_pl +484
Zapraszamy na #rozdajo z Moreso.pl
Do wygrania jest paczka o wartości 85 zł, która składa się z:
1. masło orzechowe 1 kg
2. orzeszki w chrupiącej skorupce o smaku zielona cebulka 700g
3. mango suszone 500g
4. orzeszki ziemne chili&lime 1 kg
Zasady:
1. Zaplusuj ten wpis
2. Odpowiedz na pytanie:
Osoba z komentarzem o największej ilości plusów wygrywa. Ciekawi jesteśmy Waszej kreatywności ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dodatkowo
Do wygrania jest paczka o wartości 85 zł, która składa się z:
1. masło orzechowe 1 kg
2. orzeszki w chrupiącej skorupce o smaku zielona cebulka 700g
3. mango suszone 500g
4. orzeszki ziemne chili&lime 1 kg
Zasady:
1. Zaplusuj ten wpis
2. Odpowiedz na pytanie:
Osoba z komentarzem o największej ilości plusów wygrywa. Ciekawi jesteśmy Waszej kreatywności ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dodatkowo

dotankowany_noca +248





#zalesie ##!$%@?
@malutka_Asienka: Pracowałem kiedyś na supporcie i słyszałem ten teks za każdym razem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
EDIT: i tak jak pisałam, mogę
Ale od restartu to ja zaczynam :D chociaż raz przez to skasowałam pocztę :/ bo jednak było coś poważniejszego.
Rzadko mam problemy z kompem, po prostu wiem, że jeśli go potrzebuję to nie dlatego, żeby go zobaczyć, ale że naprawdę nie dam rady sama.
To moje opowieści z pracy.
Dzień pierwszy
~ kobieta prosi mnie o zainstalowanie najnowszego adobe readera
~ spoko, mam to
~ ściągam program
~ "Wow, jesteś w tym ekspertem"
~ "No cóż..."
~ komputer prosi o wpisanie hasła admina
~ zapomniałem hasła admina
~ próbuje: hasło
~ nope.jpg
~ "ehh... emm... cholera, chyba coś jest z
Komentarz usunięty przez moderatora
Napisać o kimś "informatyk", to tak jak napisać "pracownik służby zdrowia".
Przecież lekarz, dentysta, pielęgniarka, położna, farmaceuta czy analityk medyczny to to samo.
Komentarz usunięty przez moderatora
A jakbym sam umiał to naprawić, to naprawdę nie narażałbym się na kontakt z tak pozytywnie nastawionym do klienta "ekspertem"
A póki co nie mogę zmienić dostawcy.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@Ipaq: Ano właśnie - chyba, że znasz klienta :) on mnie zna - nie jestem 40+, która truje dupę, bo ma taki kaprys, albo szpilką odłączyła kabel od neta.
Rozumiem, że support czy serwis to inna bajka i tutaj się zgodzę,
@md-cs: nikt sie nie uwaza za lepszych. dorabialam sobie kiedys jako taki serwisant do wyczyszczenia kompa z malware, formatu czy "naprawienia internetu". Przyczyn moze byc milion ale klient