Wpis z mikrobloga

@iMarek22: nie wątpie. Grałem od bety i jakoś od roku nie gram, okazjonalnie na ESEA bo tam jakiś poziom [po 2k godzin znudziło się MM z powodu braku ekipy]. Choć nie powiem, że za skiny sobie nie pokupowałem fajnego sprzetu ^^ CS: Skin Offensive. Tyle w temacie.
  • Odpowiedz
@iMarek22: jak ktos wyciska 300fpsow na ultra i na nich niegra to jest zakutym lbem (prosem), albo kretynem
nie wiem dlaczego niektorzy prosi tak wielka wage poswiecaja do przyzwyczajenia, zamiast korzystac z mozliwosci ktore by im daly wysokie detale i dobra jakosc

tzn wiem dlaczego, bo trzeba by bylo znowu przegrac kilkaset godzin zeby sie przyzwyczaic, a nie ma kiedy bo turnieje jeden za drugim
  • Odpowiedz
@RBNG: Plz, nie forsuj takich teorii. Wysokie detale nie niosą za sobą żadnych korzyści w CSGO. Sam triplebuffering już robi różnicę na poziomie 4/5ms, a gdzie tam jeszcze AA, FXAA. MFAA i DSR to s---------o w CSGO; może na 60hz tego nie da się odczuć, ale na 240 już tak - mniej filtrów znaczy lepiej, choć możesz sobie resamplować rozdziałkę natywną x 4, ale nie mów o tym, że to
  • Odpowiedz