@iMarek22: ale na niskich detalach się lepiej gra, sam mimo, że byłem dmg (już dłuższą chwilę nie gram) grałem 4:3 i niskie, bo mi się po prostu lepiej grało
@iMarek22: nie wątpie. Grałem od bety i jakoś od roku nie gram, okazjonalnie na ESEA bo tam jakiś poziom [po 2k godzin znudziło się MM z powodu braku ekipy]. Choć nie powiem, że za skiny sobie nie pokupowałem fajnego sprzetu ^^ CS: Skin Offensive. Tyle w temacie.
@iMarek22: od czasów 1.6 i CS:S zawsze wysokie detale kojarzą się wszystkim z jakimiś dzieciami neo z Call of Duty itp. Taki stereotyp niestety krąży ( ͡°͜ʖ͡°)
@iMarek22, @Hajmus: Podbite detale jednak trochę pomagają, ja obecnie gram na shaderach i reszcie na high, jedynie cenie na low. Na 1280x1024 z bb o wiele lepsza widoczność, a też 9lvl ( ͡°͜ʖ͡°)
@iMarek22: jak ktos wyciska 300fpsow na ultra i na nich niegra to jest zakutym lbem (prosem), albo kretynem nie wiem dlaczego niektorzy prosi tak wielka wage poswiecaja do przyzwyczajenia, zamiast korzystac z mozliwosci ktore by im daly wysokie detale i dobra jakosc
tzn wiem dlaczego, bo trzeba by bylo znowu przegrac kilkaset godzin zeby sie przyzwyczaic, a nie ma kiedy bo turnieje jeden za drugim
Nowiutki ak do kolekcji xD
źródło: comment_IvUZ5pZhr9jg8Ey9wpmXDICwofGsczLE.jpg
Pobierznie wiem dlaczego niektorzy prosi tak wielka wage poswiecaja do przyzwyczajenia, zamiast korzystac z mozliwosci ktore by im daly wysokie detale i dobra jakosc
tzn wiem dlaczego, bo trzeba by bylo znowu przegrac kilkaset godzin zeby sie przyzwyczaic, a nie ma kiedy bo turnieje jeden za drugim