Wpis z mikrobloga

Mirki może ktoś z was miał podobny przypadek: Otóż od pewnego czasu po zatankowaniu samochodu wskazówka bardzo wolno opada (tak jak bym jeździł na powietrzu), myślałem że to wina pływaka i wyciągnąłem pompkę paliwa z baku następnie włączyłem zapłon i poruszając pływakiem obserwowałem co pokazuje wskaźnik paliwa o dziwo bardzo ładnie wskazówka podnosiła się do pełnego baku i opadała do rezerwy. Po włożeniu pompki do baku niestety problem znów wraca. Kupiłem już nawet inną pompkę paliwa bo myślałem że jest coś nie tak z tą ale wszystkie dzieje się dokładnie tak samo. Dodam jeszcze że robiłem test wskazówek VCDS-em i wypadł on pozytywnie. [Samochód do VW Polo 6n] #motoryzacja #warsztat #samochody #vw
Docx - Mirki może ktoś z was miał podobny przypadek: Otóż od pewnego czasu po zatanko...

źródło: comment_7fDd9DJOmgCe2oLSnk8pz5tCA1UzYIKP.jpg

Pobierz
  • 2
@Docx w mercedesie w124 miałem "magiczny stan" pół baku . Po zalaniu do pełnego było ok , potem gdy wyjechałem pół baku wskazówka zamarzała i amen - stała tak aż rezerwa się zaświeciła. Nie wiadomo czy zegar padnięty czy co - pływak sprawdzałem i inny też pokazywał full/pół zamiast full /pusty.

W końcu mercedesa sprzedałem i chyba dwóch właścicieli po mnie też żaden tego nie zrobił. Merol z 1991 2.5 diesel
@snwptest: Kurcze właśnie mam dokładnie tak samo nie wiadomo co jest od połowy w górę działa a poniżej nie :| tak jakby na połowie była rezerwa...