Wpis z mikrobloga

Witajcie Mirki i Mirabelki, tak sobie powoli pracuje nad trzecią gierką (w między czasie wydałem 2 aktualizację do mojej poprzedniej gierki), na gifie można zobaczyć mechanizm klikania (standardowy klik i wzrost, wydawał mi się zbyt nudny, chciałem zrobić coś innego, więc wpadłem na pomysł, że w moim clickerze, będzie funkcjonował następujący mechanizm klikania:
- Mamy stickmena i klikaniem aktywujemy mu tarczę, musimy aktywować tarczę w odpowiednim momencie. Jeśli lecący przedmiot dotknie tarczy, to się niszczy, jeśli stickmena to przegraliśmy. Jest 7 stickmenów do odblokowania, 16 broni + latający przedmiot może teleportować się do tyłu, w górę.

Na ten moment, planuje dodanie czarów (gracz po osiągnięciu odpowiedniego poziomu, zaczyna z jednym losowym czarem: spowolnienie czasu, mur obronny, lub coś innego). Gra zostanie wydana na Androida + WebGL

Zapraszam do obserwowania tagu #donislawdev , pod tym tagiem będę umieszczał postęp z tworzenia moich gier, statystyki z liczby pobrań itd.

Obserwuj ---> #donislawdev oraz

Facebook
Twitter

Link do moje poprzedniej gry - clicker, Android

#gamedev #unity #tworczoscwlasna #gryandroid
Pobierz
źródło: comment_Hp20n3WvoO0IhELDi9dRQNrIARScrpqB.gif
  • 6
@ryhu:
Witam, no cóż, tagi są po prostu popsute, docierają po kliku dniach, lub wiele razy tego samego dnia. Istna tragedia i jeden wielki burdel.
Myślałem, że każdy dostał powiadomienie, ale jednak nie( ͡° ͜ʖ ͡°).
Już wiem, jaką nazwę będzie miał boss w mojej grze: "Rogal Von Michaił Białkow" z Serwerowni.