Wpis z mikrobloga

@Kotel_
O to że często padają. Napinacz łańcuszka rozrządu to bolączka tego modelu. Wydaje on charakterystyczny dźwięk przy obrotach 4-5tys. Ale wg hondy to ponoć nie jest usterka. A regel to się grzeje i też pada. Ostatnio widziałem na grupie fb że koleś zamontował do regla radiator od procesora :]. Takie samo mam malowanie. Z przodu wygląda jak pszczółka.
  • Odpowiedz
@zapomnialem007: Opowiedz mi jakie sa roznice miedzy tymi dwoma modelami. Czy f4i sport ma rownie wygodna pozycje, czy juz bardziej bliska RR? Kupilbym sporta, ale zalezy mi tez na wygodzie, a w f4i ta kanapa troche wizualnie psuje
  • Odpowiedz
@bouli00: Z takich odczuwalnych różnic to na pewno pozycja za kierownicą. W F4 jest bardziej turystyczna na dłuższe trasy zdecydowanie lepiej wypada. W Sporcie jak nazwa sugeruje bardziej leżysz, ale i tak jest wygodniej niż w RR. To coś pomiedzy F4, a RR. Jeśli lubisz robić dłuższe trasy niż 200km to zostań przy F4. Jeśli wozisz kogoś na plecaku to nie polecam w ogóle sporta, tylna kanapa jest tam tylko
  • Odpowiedz