Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@gerard-kowalski: tą drogą trzeba kilka razy przejechać. Bo za pierwszym się nie da przycisnąć.

Ale co ja tam wiem - mówię o doświadczeniach z auta :P Tylko też trzeba trafić na mały ruch, bo wyprzedzić tam ciężko (chyba, że ktoś się #!$%@?, że siedzisz mu na zderzaku na każdym wyjściu z zakrętu i w końcu zjedzie na bok :D)

@ciapekm: droga 100 zakrętów. DW387 Radków - Kudowa Zdrój.
@11mariom: wszystko fajnie, jakby nawierzchnia na całej długości zakrętów była taka, jak na filmie. Potem jest ten fragment z masą łat i to, co się nacieszyłem na zakrętach, to mi odbierały te nierówności.
Przy okazji @tofu2 jeździłem z plecakiem Qbag. Bardzo wygodny, miałem tam parę drobnych rzeczy, więc nieobciążony i był niemal niewyczuwalny. Polecam.
@enjoi: no nie wszędzie asfalt tam jest jakiś super. Ale nie jest tragiczny - w sensie w aucie nie robiło mi to dużej różnicy, bo dziur nie ma (nie było), więc opony nie były zagrożone (ta, zdarzyło mi się "wybuchnąć" oponę w aucie przez dziurę w zakręcie)
@gerard-kowalski: Nie lubię się mądrzyć przez neta, ale powinieneś tak jeździć na każdej drodze - dzięki takiej linii widzisz dalej zakręt i może się okazać, że część ślepych zakrętów wcale ślepa nie była. Możesz nawet jechać wolniej, ale lepszą linią, a okaże się, że całą trasę zrobiłeś... szybciej.
Swoją drogą ja tam raz prawie poleciałem w zielone :D Jak dzikować to tylko na torze, na takich drogach sporo auto ścina zakręty
@NajwyzszaFormaSztuki generalnie to stane w obronie
@gerard-kowalski bo na stu zakrętach wszystko zalezy w jakiej porze roku sie tam jedzie. Raz widać więcej, raz mniej + kamera zmienia perspektywę. Nie mniej lepiej jak pojechał wolniej niż poszedł prosto.

W Czechach się sam zdziwiłem w zeszłym roku jak staliśmy przy slepym winklu na poboczu, a gość 954 przykozaczyl i scial z naprzeciwka. Gdybym jechał to bylbym z nim idealnie na pkt kolizyjnym zachowując
@gerard-kowalski: ten gostek na fazerze za bardzo skupia się na kolanie i miota niepotrzebnie moturem w zakręcie. niech się najpierw nauczy płynnie pokonywać łuki. kolano jeszcze długo nie będzie mu potrzebne. balans tułowiem przecież w zupełności wystarczy.
@Steven_Hyde no elo. W ogóle nie skupiam się na kolanie, to już dla mnie nawyk i nienaturalnie jeździ mi się bez tego. Ta droga to nie tor i jechałem tam pierwszy raz.