Wpis z mikrobloga

Powiedzie jaki trzeba być #!$%@?, żeby zamówić na allegro rzecz 5 czerwca, przesyłką która dochodzi w 48h, mieć ją u siebie 6 czerwca i dać za czas dostawy 4/5, koszt dostawy 4/5, kontakt ze sprzedającym 4/5. Czasem ręce opadają na tych ludzi z allegro.
#gownowpis #allegro #gorzkiezale
  • 82
  • Odpowiedz
@CamelCase: racja, również nie widzę niczego złego w dawaniu oceny 4/5 za DOBRĄ obsługę i mam wrażenie że autorowi wpisu ocena 99% by stała sztywnym kołkiem w rzyci, gdyby używano ocen procentowych. Awantura o nic, pokazuje tylko że być może ta ocena jednak była słuszna, skoro janusz biznesu o dobrą laurkę rozkręca taką aferę.
  • Odpowiedz
racja, również nie widzę niczego złego w dawaniu oceny 4/5 za DOBRĄ obsługę


@KHOT: A co miał zrobić by dostać 5/5? Loda? xD Jesli dostałeś bezproblemowo paczkę w szybkim czasie to powinienes dać fulla, bo co mógł lepiej zrobić
  • Odpowiedz
@ejadaz689: powinien dostać, bo...? Jest to subiektywna ocena kupującego, na dodatek ocena pozytywna! Gdyby kupujący wystawił ocenę średnią, albo negatywną - ok, zrozumiałbym rozgoryczenie sprzedającego, no ale za 4/5 taka gównoburza? Sprzedający nazwał człowieka który wystawił mu DOBRĄ ocenę "#!$%@?" - znaczy że w 100% zasłużył na miano janusza biznesu i ta ocena jeszcze bardziej jest usprawiedliwiona.
  • Odpowiedz
@KHOT: Ale ty wiesz, że jak ocena spada poniżej 4.95 to sprzedawca traci standard allegro? Który obniża opłaty i lepiej pozycjonuje sprzedawcę w ofertach? I, że takie oceny mniej niż 5 jak wszystko przebiegło perfekcyjnie mogą mu zaszkodzić? I teraz powiedz co powinien zrobić więcej, żeby dostać te 5/5.
  • Odpowiedz
@ejadaz689: standard allegro to jest umowa między platformą allegro a sprzedającymi, z poziomu kupującego nie mam obowiązku przejmowania się takimi umowami, nie interesuje mnie to. Jeżeli uważasz że system jest niesprawiedliwy, bądź uderza w dobro sprzedających, to dyskusję prowadź z allegro a nie z kupującymi.
  • Odpowiedz
@ejadaz689: a w regulaminie allegro jest jasno określone że kupujący ma obowiązek wystawić ocenę i są podane sztywne reguły oceniania? Jeżeli nie, to ocena jest tylko dobrą (lub złą) wolą kupującego i nic Tobie do tego.
  • Odpowiedz
@atencjon: To może też wynikać z opisów przy ocenach, jakie wprowadziło allegro. Czas wysyłki 4/5 - zadowalający, Koszty wysyłki 4/5 - akceptowalny, Obsługa kupującego 4/5 - dobra. Dla not 5/5 opisy brzmią odpowiednio bardzo szybki, bardzo niski, idealna i tu prawdę mówiąc jest pies pogrzebany, bo my Polacy nie mamy w naturze zbyt mocnego wyrażania zadowolenia, więc pan kupujący stwierdził, że czas wysyłki był zadowalający, koszt akceptowalny a obsługa dobra i
  • Odpowiedz
@KHOT: To Twoim zdaniem w jakim czasie powinna dotrzeć przesyłka żeby wystawił 5/5 za czas dostawy? Wybrał przesyłka z dostawą do 48h, dostał na następny dzień i mimo to 4/5. Może tego samego dnia co zamówił?
  • Odpowiedz
@KHOT: Gdybym był Januszem biznesu to nie miałbym średniej w każdej kategorii 5/5 oraz 100% pozytywnych komentarzy.
Może po prostu nie wiesz jak to jest wypruwać sobie żyły żeby błyskawicznie towar znajdował się u kupującego, a tu z dupy nie po raz pierwszy 4/5. Tak naprawdę na średnią mi to nie wpłynie ale przykro się robi, gdy ktoś wystawia taką niesprawiedliwą opinię.
  • Odpowiedz
@atencjon: no ale chłopie, zastanów się serio: w jaki sposób wystawienie dobrej oceny jest niesprawiedliwe? Że nie na poziomie jaki oczekiwałeś? Trudno, życie pełne jest zawodów, czas się przyzwyczaić. Serio bym stał murem za Tobą jakbyś miał żal za trójkę bądź niżej, bym klął na tego "#!$%@?" razem ze wszystkimi. Ale na litość boską nie za 4/5, bo to nie jest w żaden sposób negatywna ocena, nie naciągniesz takiej teorii. Tym
  • Odpowiedz