Wpis z mikrobloga

Powiedzie jaki trzeba być #!$%@?, żeby zamówić na allegro rzecz 5 czerwca, przesyłką która dochodzi w 48h, mieć ją u siebie 6 czerwca i dać za czas dostawy 4/5, koszt dostawy 4/5, kontakt ze sprzedającym 4/5. Czasem ręce opadają na tych ludzi z allegro.
#gownowpis #allegro #gorzkiezale
  • 82
  • Odpowiedz
@skk1993: To jest dyskusja na marginesie całej sprawy bo chodzi głównie o 4/5 za czas dostawy. Tak jak pisałem pozostałe 4/5 byłbym wstanie zaakceptować nawet jakby dał 4/5 za towar, ale to czasu wysyłki przywiązuje OGROMNĄ wagę i robię wszytko na tip top, a taki klient wali Ci 4/5 i to nie jest pierwszy raz dlatego ciśnienie mi się podniosło.
  • Odpowiedz
@atencjon: @skk1993: ooo widze, że Panowie specjalizują się w dziedzinie "Satysfakcja Klienta w Polsce i na świecie".

Otóż nie bierzcie tego do siebie bo klienci inaczej rozumieją tą ocenę oraz jej skalę niż wy. Straciłem zęby na analizie tak zwanego NPS (Net Promoter Score). Otóż pojedyńcza ocena nie ma żadnego znaczenia. Jest sspecjalna formuła do oblicznia satysfakcji klienta na podstawie tych ocen na allegro. Poza tym ludzie oceniaja np. w
  • Odpowiedz
@wojtek_bez_portek: Dla mnie 5/5 jest wtedy gdy jest zgodnie z regulaminem allegro, zgodnie z podanymi terminami i opisem w ofercie, jeśli ktoś daje coś więcej niż napisał to jest 6/5 i co najwyżej zachęca do ponownych zakupów. Bo ja jakbym widział że koleś ma średnią ogólną 4/5 to bym myślał że kłamie w opisie a nie, że laurki wysyła.
@CamelCase:
  • Odpowiedz
@igiproject: Lepsi są Ci co widzą 3 najtańsze wysyłki i dzwonią że chcą za pobraniem, wiadomo cena wyższa i nie łapie się w tych najtańszych. Dzwonił taki stary dziadek i się upiera, Panie jest tu 10 zł i wyślij mnie za pobraniem, oszukujesz mnie bo tu jest jak byk 10 zł a mi mówisz o 12 zł. Nie przetłumaczysz, że to jest przy płatności przelewem. Po 5 minutach tłumaczenia podziękowałem mu
  • Odpowiedz
@atencjon: Ja w ogóle nie wysyłam za pobraniem. Szkoda nerwów przy produktach do 50 zł. Szczególnie od momentu kiedy można kupować bez rejestracji.

Nie wiem czy używasz kuriera Inpost, ale za niego dostaje ostro po dupie mimo, że jest ustawiona niska cena to i tak dostaję za koszt przesyli 3/5 4/5, bo ludzie myślą że mnie to chyba wychodzi taniej niż paczkomat.

Standard allegro nie do utrzymania w tym momencie (
  • Odpowiedz
@Koliber86: Zgadza się bo ogólnie mam 5/5 ale jak człowiek jest perfekcjonistą...
Allegro powinno dać oddzielną ocenę do oceniania kuriera i nie wliczać do oceny sprzedającego, żeby kupujący mógł się wyżyć xD
  • Odpowiedz
@atencjon nie no, skala jest 5 stopniowa i ja daję 5 gwiazdek jeśli sprzedający po prostu miło mnie potraktowal, a nie za sam fakt, że mogłem w ogóle coś u niego kupic.
Analogicznie jeśli kasuje w Biedronce zakupy a kobieta nawet na mnie nie spojrzy tylko dzień dobry dowidzenia to jest to obsługa na 5? Zgodna z regulaminem, tak, ale dla mnie na pewno nie na piateczke.
Starczy spojrzeć na żółtego od
  • Odpowiedz
Za #!$%@? dolara i wysyłka gratis kolesiowi chciało się napisać do mnie ze hej maj frend super żeś kupił nam nadzieję że będzie dobrze służyć będziesz kontent i w ogóle jakbyś kiedyś kupił nowy telefon to u mnie szkiełko czeka. Nic wielkiego, pewnie ma szablon na te maile, a jednak.. Jak bede potrzebowal tego szkiełka to kupię je u niego i dam mu 5 gwiazdek za obsluge.


@wojtek_bez_portek:
Co to za
  • Odpowiedz
@atencjon: Też nigdy nie daję 5 gwiazdek.
Po to jest 5 stopniowa skala oceniania, żeby oceniać, a nie skupiać się tylko 1 gwiazdka źle, 5 gwiazdek dobrze. A jak Janusze skrzeczą PANIE DAJ PAN PIONTKE to #!$%@?, obniżam do 3. Nie będą mnie szantażować, żebraki z internetów. Widać, że czwórka zasłużona, bo ma potem ból dupy, że nie piątka.
  • Odpowiedz
@atencjon:

U mnie możesz dzwonić na tel


Po co miałbym dzwonić przy zakupie jakiejś typowej pierdółki, żeby zapytać o co? Myślę, że to klient oczekuje, że wyciągniesz do niego rękę, a nie, że jeśli on to zrobi to Ty niezwłocznie odpowiesz.

Racja, co klient to opinia, jednym to, że sprawnie poszło wystarczy a inni oceniają surowiej ;) Ale nie martw się, jedna gwiazda mniej upadku interesu nie czyni!
  • Odpowiedz
@wojtek_bez_portek: No to jest luźna gadka tak jak mówiłem ogólnie oceny mam 5/5. Bo kontakt najlepiej sie ocenia w momencie zadawania pytania lub gdy wystapił problem i u mnie reaklcja jest natychmiastowa, natomiast gdy wsyztko idzie sprawnie to kontakt zbytnio nie jest potrzebny. Ja osobiście nie lubię miliona wiadomości o statusie. Niektorzy potrafią wysłać po kilka maili a jeszcze od przewoźnika przyhcodza, dla mnie wkruzające
  • Odpowiedz