Aktywne Wpisy
ultraknur3001 +198
Co parę dni jeżdżę 3 pasmową ekspresówką i za każdym razem mijam kilkanaście aut jadących środkowym pasem (nie wyprzedzają, nie ma zjazdu niedaleko)
Jak mijam takiego prawym pasem to nawet mu się w głowie lampka nie zaświeci "hmm chyba coś jest nie tak"
Dla nich panuje jakaś niepisana zasada typu "prawy pas to lawa"?
#motoryzacja #drogi #prawojazdy
Jak mijam takiego prawym pasem to nawet mu się w głowie lampka nie zaświeci "hmm chyba coś jest nie tak"
Dla nich panuje jakaś niepisana zasada typu "prawy pas to lawa"?
#motoryzacja #drogi #prawojazdy
WielkiNos +255
juleczka w związku małżeńskim poszukuje kolegi do spotkań żeby porozmawiać przy whisky i potańczyć.
Biedny mąż...
#tinder #pieklomezczyzn #logikarozowychpaskow #p0lka #zwiazki
Biedny mąż...
#tinder #pieklomezczyzn #logikarozowychpaskow #p0lka #zwiazki
Próbuję znaleźć w apk unity3d konkretnego stringa, który stanowi ID serwera. Dupa, Javie go nie ma, w strings.xml też go nie ma, w resources unity3d być może jest, ale jest tego w #!$%@? i wszystkie w HEX, w plikach .net go nie ma. Nie wiem jak i gdzie jest te string. Niby:
internal const string serverSettingsAssetPath = "Assets/Photon Unity Networking/Resources/PhotonServerSettings.asset"
ale struktura .apk jest już inna ;)
Otóż mam takie sam kod źródłowy jak kilka gier w Play Store, część serwerowa jest darmowa, więc wypuszczając własną appkę chciałbym polecieć na ich ID, dzięki temu na starcie nie miałbym pustych serwerów.
Jakieś pomysły jak wyciągnąć string? Ten .asset przestaje istnieć w gotowym apk, po prostu gdzieś jest kompilowany z czymś.
W unity robiłem tylko raz coś więc nie pomogę ( ͡° ʖ̯ ͡°)