Wpis z mikrobloga

Kontynuacja wpisu: https://www.wykop.pl/wpis/24188193/kilka-osob-bylo-pytalo-kiedys-to-napisze-wyslalem-/

Parę tygodni po wysłaniu do #upc rezygnacji z umowy, 3 tygodnie przed terminem wyłączenia usług, zadzwonił dział utrzymania klienta czy jak mu tam. Jakiś szczerzący się do telefonu facet, z tanią gadką zawodowego marketingowca-naciągacza oświadczył, że na pewno ma dla mnie świetną ofertę.

10 minut później stwierdził, że jednak nie może nic lepszego niż daje #vectra zaproponować.

Wprawdzie mówią, że dzwonią nawet parę razy, ale tym razem Pan potwierdził tylko, że 1 lipca wyłączą mi usługi i dopytał czy wiem jak zwrócić sprzęt. Chyba więcej już się odzywać nie będą :D

Standardowo wołam też @beer_man
  • 46
@wonsz_smieszek A cóż takiego wspaniałego daje Vectra w porównaniu do UPC? Pytam bo mam Vectrę i za każdym razem jak jestem u teściowej która ma UPC to mam wrażenie że UPC ma ciekawsza ofertę programową w podobnej cenie.
@wonsz_smieszek: Standardowo dzięki :) Wczoraj pisałem z jednym Mirkiem pracującym na infolinii i i tak dał mi lepszą opcję niż to co mi wysłali, co prawda jeszcze nie gadałem z konsultantem bo dzwonią jak w robocie jestem, ale z tego co się tak zorientowałem to już nie ma takiej dużej przepaści pomiędzy cenami upc/vectra/netia tzn jakieś max 30zł/mc Dlatego też średnio chce mi się bawić w to rozwiązywanie umowy itp. Ja
@wonsz_smieszek W przypadku neta to może faktycznie mają lepiej bo nie wiem co oferuje UPC. U siebie mam tv od Vectry ale neta zostawiłem sobie od dotychczasowego dostawcy. Internet od Vectry ma slaba opinie, przynajmniej na moim osiedlu w Gdańsku.
@wonsz_smieszek: Ale właśnie mi się nie chce w takie rzeczy bawić, to nie tylko koszt, jakoś nie bardzo mi pasuje że wracam do domu i brak neta, a na mobilnym to tak średnio jednak. Nie no wiesz, bierz co Ci tam pasuje
@wonsz_smieszek: Chodziło mi o przerwę pomiędzy upc a vectrą, IMO zależy od dzielnicy bo na mokotowie upc działa dobrze, a na bródnie z tego co widziałem vectra się lepiej spisuje także nie ma co generalizować, ale netia to chyba nigdzie nie jest polecana ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@wonsz_smieszek: Jeszcze tak podzielę się tym co się dowiedziałem bo to chyba nic utajnionego. Jeśli chcesz jakoś obniżyć pakiety, cenę czy coś to konsultant nie ma takich możliwości, jedynie co to duk może coś zdziałać w tym temacie. A mi w sumie na tym też zależy bo nie wiem na uj mi ten większy pakiet tv jak włączam pudło jedynie na mecze także trochę słabo
Na razie fajna zabawa :)


@wonsz_smieszek: No właśnie co kto lubi, ja wolę rzeczowo powiedzieć co chcę, a nie 10 razy tłumaczyć konsultantowi że jest 21 wiek serio telefon stacjonarny nie jest mi do szczęścia potrzebny
@wonsz_smieszek: Ja to już później nie czekałem nawet co tam mają tylko dzwoniłem na główną, i z działem utrzymania proszę, a w jakiej sprawie, a bo konsultanci nie są w stanie nic dobrego zaoferować i nawet łączyli, ale żmudny proces i z tego co pamiętam to chyba tylko 15zł/mc mniej utargowałem, możliwe że Ci nawet pisałem.
@wonsz_smieszek: A no faktycznie, też pisałeś. No nie dziwię się że "stare metody" przestają działać, ale skończyły się niestety czasy kiedy to operator dbał o starego klienta, teraz tylko nowy się liczy.