Wpis z mikrobloga

@drastx: Mi w pierwszego TL grało się niesamowicie przyjemnie, taka sieka. D3 niewiele się różni. Dodano jakąś fabułę.

TL miał tą wadę, że po skończeniu gry nie było już nic do roboty. A w D3 właśnie po skończeniu na normalu jak dla mnie zabawa się zacznie.
@ElCidX: W TL nie podobało mi się że przedmioty miały wymagania i ulepszenia kompletnie losowe. Po cholerę mi na mieczy ulepszenie moich umiejętności magicznych, a by go użyć muszę mieć tą statystykę wysoko.

W TL2 wymagania przedmiotów wyglądają tak: "statystyka OR poziom".

Szkoda tylko że klasa mechanika jest taka trochę niewyraźna.

TL2 to raczej TL1.5, ale wciąga nawet bardziej.
@void1984: W diablo przedmioty też podlegają elementowi losowemu. Gram łowcą demonów, ale niektóre przedmioty mam z inteligencją, która jest mi kompletnie niepotrzebna.

W D3 jest wymagany lvl postaci, oraz w niektórych wypadkach klasa.
@ElCidX: W TL2 klasa niezwykle rzadko. Dla mnie takie wymagania to ulepszenie, bo nie będę musiał Berserkera uczyć magii.

Z ciekawych rzeczy to statystyki obrażeń fizycznych skalują się wraz z siłą postaci, a obrażeń żywiołów wraz z magią.

W D1 siła dodawała płaski bonu do obrażeń. Jak to wygląda w D3?
@void1984: W D3 nie masz żadnego wpływu na to w jakie statystyki pójdą punkty po zdobyciu poziomu. Jedni narzekają, drugim takie rozwiązanie nie przeszkadza.

Statystyka która zwiększa obrażenia w D3 jest zależna od klasy postaci, u Łowcy Demonów jest to zręczność, i siła w jego przypadku nie ma większego znaczenia.
@ElCidX: Wiem i nie przeszkadza mi to. I tak barbarzyńca w D2 u każdego gracza miał na poziomie 50tym podobne statystyki. żadna strata. No chyba że rzeczywiście istnieli ludzie grający Barbarzyńcą z łukiem.

Interesuje mnie jakie obrażenia ten sam miecz zadaje w rękach postaci 3go-poziomiwej i 20to-poziomowej.
@void1984: Nie wiem jak to wygląda w przypadku siły, ale z tego co zauważyłem to zręczność wpływa na zadawane obrażenia w sposób procentowy.

A więc ten sam łuk z 3 na 20 poziomie będzie robił większe obrażenia.