Aktywne Wpisy

SynMichaua +5
Leżę jeszcze w łóżku i czekam aż wszyscy wstaną żeby razem z żoną i dzieciakami zjeść śniadani, później pokażę dzieciakom Hirołsy i będę grał do obiadu, wczoraj instalowałem na czysto Windowsa tylko po to.
Wiem że nie da się wrócić tamtych czasów ale dziś planuję poczuć na chwilę tą beztroskę sprzed prawie 30 lat.
A może któreś z dzieciaków nauczę grać i pogramy razem z trybie gorących pośladków...
To będzie dobry dzień.
Wiem że nie da się wrócić tamtych czasów ale dziś planuję poczuć na chwilę tą beztroskę sprzed prawie 30 lat.
A może któreś z dzieciaków nauczę grać i pogramy razem z trybie gorących pośladków...
To będzie dobry dzień.
źródło: IMG_3611
Pobierz
SynMichaua +34
Mireczki, nie ruchacie nie dlatego, że macie 172 cm i brzuszek z kebaba.
Gość z Pruszkowa, 166 cm, siwy spawacz, wygląda jakby silniejszy podmuchu wiatru mógł go przewrócić, wkręcał kobietom, że jest hrabią z Hiszpanii i na zamek nad Loarą i one w to wierzyły.
Wy nawet nie potraficie wkręcić dziewczynie, że macie więcej niż jeden ręcznik w łazience.
Problem nie w wyglądzie, tylko w tym, że mental macie jak ziemniak w piwnicy.
Spawacz robił kliniki
Gość z Pruszkowa, 166 cm, siwy spawacz, wygląda jakby silniejszy podmuchu wiatru mógł go przewrócić, wkręcał kobietom, że jest hrabią z Hiszpanii i na zamek nad Loarą i one w to wierzyły.
Wy nawet nie potraficie wkręcić dziewczynie, że macie więcej niż jeden ręcznik w łazience.
Problem nie w wyglądzie, tylko w tym, że mental macie jak ziemniak w piwnicy.
Spawacz robił kliniki
źródło: IMG_4552
Pobierz




xDDD
http://www.ppe.pl/news/51403/crash-bandicoot-n-sane-trilogy-dziala-na-ps4-pro-tylko-w-30-fps-nowe-zdjecie-pakietu-z-konsola.html
#consolepeasants #ps4 #ps4pro #crashbandicoot
źródło: comment_cFtKUmNNu8CxrjYIlUmfbHKj9zPywXu3.jpg
PobierzAgent Armstrong (1997) (2D sprites in a 3D world)
Battle Arena Toshinden 3 (1996) (60 fps mode is optional and non-textured)
BattleSport (1997) (Some items are 2D sprites)
Blockids (1996) (Static 2D backgrounds and 2D characters; fully
Obraz generowany był z przeplotem, co znaczyło, że do TV trafiały dwie POŁÓWKI klatki liczone z lekkim przesunięciem czasowym. Co miało za zadanie zniwelować efekt migotania i sprawić, że obraz wydaje się płynniejszy.
Z technicznego punktu widzenia konsola PlayStation renderowała 30 pełnych klatek, wypluwała do TV 60 połówek, które wydawały się płynniejsze, niż standardowe 30. Właściwą wydajność PSXa
@VGDb: Miało za zadanie zmniejszyć efekt migotania i dać efekt wyższej rozdzielczości.
@RzecznikWykopu: napiszę to jeszcze raz - PSX renderował maksymalnie 30 PEŁNYCH klatek na sekundę. I tyle widzisz dzisiaj na współczesnych odbiornikach (bez przeplotu). A nie połowę XD
muszę sobie to gdzieś zapisać XD
Gra renderuje się na PSX w 30 pełnych klatkach /sekundę, do starych odbiorników trafiała jako 60 ramek przeplotu (jedna ramka zawiera linie parzyste, inna nieparzyste z lekkim przesunięciem czasowym). Nie zmienia to faktu, że gra ciągle jest w 30 PEŁNYCH klatkach na sekundę i o ile w przeplocie wydawała się płynniejsza, bo taka specyfika generowania obrazu, to
80% gier działa z przeplotem na ps2 i na kablu component mam tylko 12 klatek (bo gra działa w 480i w 20-24 klatkach) na nowoczesnym odbiorniku XDDD
@RzecznikWykopu: nie odwracaj kota ogonem, od samego początku piszę, że właściwa wartość jest dwukrotnie mniejsza, niż przeplot.
Pytanie brzmiało, czy są jakieś gry na PSX w 60FPS - odpowiedź brzmi - nie ma. Gry są renderowane w 30 klatkach przez tą maszynę. Po prostu przeplot dzieli i tym samym podwaja ilość ramek.
http://manuals.playstation.net/document/pl/ps3/current/settings/videooutput.html
@VGDb: nic nie odwracam, gra działająca w 20 klatkach na sekundę z przeplotem na nowoczesnym odbiorniku jest wyświetlana w 10 XD