Wpis z mikrobloga

Zapraszam do tagu --> #robimyfps

Elo!

Właśnie odpaliliśmy stronę gry: www.shootrage.com

To nie jest Prima Aprilisowy żart, w końcu udało się nam sklecić demko! Pamiętajcie tylko, że to wciąż jest etap prototypu więc prosimy o przymknięcie oka na niedoskonałości ;]

Przy okazji dziękuję @arkadikuss za udzieleniu głosu bohaterowi gry oraz @meffcio za kawał dobrej muzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Specjalne dzięki również dla testerów!

Zaczyna się dla nas bardzo ważny okres - od reakcji graczy będą zależeć dalsze losy gry.

Wbijać, pobierać, grać i czekamy na Wasze opinie ( )
Nie zapomnijcie pochwalić się ilością zdobytych punktów ( ͡ ͜ʖ ͡)

Mirki, pijta z nami kompot! Pozdro!

#gamedev #unrealangine #oldschool #gry #fps #indiegames #chwalwsie i trochę #pokazmorde bo znajdziecie mnie na stronce ;]
NukeButton - Zapraszam do tagu --> #robimyfps

Elo!

Właśnie odpaliliśmy stronę g...

źródło: comment_9KSgFhLOo8bj11uZGjHuwA3htbqjeYUi.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@NukeButton: Gram sobie i jest fajnie. Bardzo fajnie. Ale mam kilka spostrzeżeń:

1. Gra najlepiej wygląda na RetroMode i bez Bloom, który jest mocno przesadzony. W ogóle kolory są bardzo przesaturowane, męczy to po chwili, szczególnie ta czerwień. Może przydało by się więcej miejsc w poziomach z jakimś neutralnym oświetleniem.
2. Sprite'y przeciwników zdecydowanie do podmiany, szczególnie animacje, kiedy przeciwnik idzie w moim kierunku wygląda jakby stąpał z nogi na nogę, a nie szedł. Postacie są sztywne i plastikowe, może pójść w jakiś digitalising, jak TekWar albo Rise of Triad?
3. Wszystko jest czerwone, przeciwnicy wyglądają tak samo, trudno rozróżnić który jest który, jeśli macie zamiar zostawić tak mocne czerwone światło, to przeciwnicy mogliby się bardziej wyróżniać między sobą. W tym momencie wszystko ginie w czerwieni.
4. Pewnie dodacie, ale na razie brakuje efektu na ekranie, typu błysk, dla znajdziek. Czasami nie byłem pewien czy cos podniosłem, nie zawsze to słychać w
  • Odpowiedz
@NukeButton: Jeszcze na szybko zrobiłem sobie takie porównanie. Wg. mnie nie korzystacie w ogóle z kolorów pośrednich, wszystko jest albo zajebiście czerwone, albo zajebiście żółte itd. Powinniście stonować kolory bo gra szybko męczy i po prostu źle wygląda. Na górze jest moja wizja (stonowane kolory, bardziej naturalna krew i płomień, więcej neutralnego światła, światło kolorowe powinno stanowić akcenty a nie wypełniać calutki poziom.), na dole jak to wygląda teraz w
RealAKP - @NukeButton: Jeszcze na szybko zrobiłem sobie takie porównanie. Wg. mnie ni...

źródło: comment_eFMir4L6Vk5PBIw5ehE5cr7w40nlRyns.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@berziking: Dzięki za sugestię.
@Marcin648: Uuu... A to czort. Może tak:
1) Najpierw spróbuj odpalić grę z uprawnieniami admina
2) Jak to nie pomoże to zmień plik {ścieżka do folderu z grą}\UDKGame\Config\UDKEngine.ini, tam podmień tekst w parametrach Map, LocalMap i TransitionMap z MainMenu.udk na RFS-Level01 (ta czynność sprawi, że zamiast menu odpali Ci się od razu pierwszy level)
3) Jak gra odpali ten pierwszy level i dalej tnie to w pliku {ścieżka do folderu z grą}\UDKGame\Config\UDKRGameSettings.ini ustaw parametry
  • Odpowiedz
@NukeButton: Udało się odpalić na pełnych ustawieniach. Winny o dziwo okazał się włączony Steam w tle. UDK ma wbudowane steamapi i chyba trochę się pokłóciło że nie mam UDK w bibliotece steam.
  • Odpowiedz