Wpis z mikrobloga

Mireczki, co o tym myślicie?
Jestem lekarzem rezydentem lvl1, jeszcze w trakcie studiów nauczyłem się grać na mało popularnym instrumencie i z czasem zacząłem sobie dorabiać grając na ślubach czy imprezach okolicznościowych. Nieźle się wypromowałem, byłem w prasie, radiu, telewizji ( propagandowa TVP ale co tam ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), jednak od samego początku gorliwymi przeciwnikami tego hobby są moi rodzice którzy uważają że " przecie nie wypada byś w taki sposób dorabiał, dej se z tym spokój, sprzedaj to w #!$%@? HURR DURR", z okresowymi poprawami gdy w jakich mediach mnie zobaczą #cebula

Jak myślicie, wypada czy nie wypada? jak będzie zainteresowanie to zrobię #pokazmorde ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W załączniku moje "drugie narzędzie pracy" #hobby
Skurviduplo - Mireczki, co o tym myślicie?
Jestem lekarzem rezydentem lvl1, jeszcze ...

źródło: comment_gAWXftm1zxqFfGWeKr8YUNhpbQLXX6mp.jpg

Pobierz
  • 39
  • Odpowiedz
@Skurviduplo: szacun ziomuś że robisz to co lubisz i jeszcze Ci za to płacą. Nie słuchaj zjebów którzy całe zycię #!$%@?ą w gównianej robocie której nie lubią, za gówniane piniądze - oni zrobia wszystko żeby Cię zdemotywować.
  • Odpowiedz
Zacząłem grać jakieś 8 lat temu, a wtedy prezydentem był kto inny także na pewno nie chodzi o aspekt polityczny. Bardziej o to że według nich lekarz to ma kija w dupie, hobby to dalsza nauka i brońciepanieboże nic oryginalnego bo "co se ludzie powiedzo/ pomyślo!".
@niczego_nie_osiagne [https://www.youtube.com/watch?v=wgTyuQY94qA] bardzo stary film, grany na starym sprzęcie. Dziś mam inne, jak będę miał czas to może coś nagram. Wołać?
  • Odpowiedz
@dogmeat jak jest sezon ślubny to zarabiam więcej, no i przy okazji sprawia mi to zajebiście dużo frajdy, a klientom dodaję ( żartem) że mają opiekę medyczną w cenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@niczego_nie_osiagne nie jestem ani rudy, ani nie mam 2 metrów wzrostu, ani nie jestem jakiś turbo- umięśniony. Kiltów mam więcej niż par spodni w których chodzę na co dzień
  • Odpowiedz