Wpis z mikrobloga

Zapraszam do tagu --> #robimyfps

Siema świry po dłuuugim czasie! Gra na szczęście żyje ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ostatnie pół roku to był intensywny okres w życiu prywatnym naszego zespołu. Daniel i Paweł mieli przeprowadzki, a ja byłem zajęty remontem i szukaniem nowej pracy. Mimo to udało się wprowadzić wiele mniejszych i kilka większych zmian do gry:

1) Uproszczony system save/load – oparty na terminalach zapisu gry, jeszcze niestabilny
2) Drobne poprawki w zachowaniu postaci
3) Po zmianie levelu gracz trzyma tę samą b--ń
4) Implementacja punktacji i lista najlepszych wyników
5) Poprawki leveli (poprawione błędy, dodanie animowanych tekstur i efektów cząsteczkowych)
6) Modyfikacja ścieżek audio (kolejność + nowe)
7) Ikona gry
8) Eliminacja błędów kolizji zwłok
9) Poprawki w pracy drzwi
10) Optymalizacja efektów cząsteczkowych (im mniej FPS, tym mniej efektów)
11) Usunięcie błędów zapętlania w nieskończoność kolizji łusek ze ścianami
12) W pełni funkcjonalne menu gry (opcje wideo, audio, klawisze)
13) Dodatkowy efekt graficzny „RETRO MODE”
14) Menu pauzy
15) Menu GAME OVER po śmierci gracza
16) Plansze początku (w stylu DOOM) i końca levelu (podsumowanie punktacji)
17) Parę drobniejszych poprawek

Poprzednia wersja gry miała być ostatnią przeznaczoną tylko dla testerów. Wyszło jednak w praniu, że mamy zbyt wiele błędów i zmian do wprowadzenia, więc proszę jeszcze chwilkę poczekać na oficjalne demo prototypu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tymczasem testerzy potestują nową wersję (0.20), wytkną błędy, a my po poprawkach zrobimy publicznego builda.

Nie ukrywam, że mamy teraz niezłe ciśnienie bo chcemy zdążyć z grą na Greenlighta. Przepraszamy za to, że milczeliśmy przez tak długi okres, ale woleliśmy wolne chwile spędzić "na robieniu, a nie na gadaniu".

Dołączam zrzut z przykładem działania RETRO MODE (ucina paletę barw i symuluje mniejszą rozdzielczość).

Pozdro!

#gamedev #unrealangine #oldschool #gry #fps #indiegames
NukeButton - Zapraszam do tagu --> #robimyfps

Siema świry po dłuuugim czasie! Gra ...

źródło: comment_Aw40vs5i0LqKnzUE5QYjMLO3IF1oeapl.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@NukeButton: jakos tydzien temu chcialem sie do Ciebie odezwac i spytac czy projekt przypadkiem nie zostal porzucony :D Dobrze slyszec, ze to tylko przejsciwoe problemu i nic powaznego.

Retro mode robi robote, koniecznie musi byc domyslnie wlaczony. Zrodzilo sie juz cos pod sountrack? Jakis mirek mial dla was tworzyc.
  • Odpowiedz
@piejo89: Tak, muzę tworzy dwóch ludzi: jeden z mirków i Paweł z naszego zespołu.
@su1ik: Bunny hoppy so, latanie wzdłuż ściany za pomoco blastera też je, no i możliwość wykorzystywania wybuchów w celu dalekiego wybicia... Taki pseudo Quake ;) Wśród testerów są fani Q, ale chyba nikt związany ze sceną(?)
  • Odpowiedz
@NukeButton To wejdz na plca.pl albo quake.org moze jakis stary wyjadacz (o ile tam zagladaja jeszcze) by wam doradzil w sprawie gameplaya. Mysle, ze wskazowki od kogos kto spedzil w grze setki godzin moga byc naprawde cenne
  • Odpowiedz