Aktywne Wpisy
atteint 0
znacie jakieś fajne kłamstwa?
Sh3rI0ck +1
Jaka polecacie maszynkę do golenia z wymiennymi końcówkami, do twarzy i miejsc intymnych (będą dwie (co by ograniczyć głupie wpisy)). Ostatnio kupiłem Shav i największe gowno jakiego używałem. Znacie coś co kroi na zero bez podrażnień?
#kosmetyki #niebieskiepaski #medycyna
#kosmetyki #niebieskiepaski #medycyna
Trochę powariowali z tym gt line...
#renault #motopodprad #motoryzacja
szanuję
@stopaotestuje: to ogólnie lipa bo tylko wygląda a nie jedzie.
Bzdury to są w germańskich złomach co najwyżej :D
Seria GTL jest dla innej grupy docelowej niż RS
RS - dla tych co ich stać i chcą dużo, bardzo dużo mocy pod maską mieć
GT L - dla tych, którzy chcą całkiem żwawego auta, z fajnym wyglądem, ale nie chcą RS bo za szybki
@Singularity00: no własnie niestety francuzi często mocno ograniczają (przynajmniej na początku) dostępność dodatków bo masz ze trzy
@xetrov: przecież wiem, ale to niewiele zmienia bo to są auta do specyficznych grup kierowane - nie każdy ma chęć czy możliwości wydać na auto 100k*, ale chce mieć fajnie wyglądające auto i seria GTL taka właśnie jest.
Zresztą, jak pisałem, w ofercie
@Singularity00: no dobra, pod warunkiem że są też mocniejsze opcje. Nowe Megane RS? Nie ma. Talisman RS? Nie ma. Zamiast tego jakieś wizualne pierdółki. Gdyby był wybór to ok.
@Singularity00: no EDC to już nie
@xetrov: @xetrov: chwila moment - co ma clio do Megane czy Talismana?
Inna sprawa, że przynajmniej Megane to nowe auto i dopiero co wjechało combi oraz sedan i wersje GT Line. Na RS przyjdzie pora = Renault zwykle po kilku kolejnych msc/ po roku takowe dodaje do oferty od premiery zwykłych
@Singularity00: to że to wszystko Renault i cały czas ta sama polityka.
@Singularity00: no z Megane jest pod tym względem kiepsko, starsze tez było dość późno. Z drugiej strony jeśli ma być równie udane co tamto to niech je dopracowują i kolejny rok.
@xetrov: ta tylko, że każde auto trzeba rozpatrywać osobno. W przypadku Clio seria RS jest (inna sprawa, że pojawiła się dość późno, ale jest) więc czemu krytykować Renault za stworzenie czegoś dla fanów designu i wolniejszych jednostek :D
Co do RS - jeździłem clio tutaj http://motopodprad.pl/test-renault-clio-r-s-trophy-220-szatan-na-kolach/
a megane gt tu - http://motopodprad.pl/test-renault-megane-gt-cieplejszy-kompakt/
PS: nawet zwykłe odmiany Clio z 90km slinkiem TCe mają częściowo metalowe końcówki lewarka - konkretniej tam, gdzie są oznaczenia biegów także nie dziwię się, że wersja GT ma już taki porządny kawałek metalu :D
Generalnie Renault bardzo dba o detale
wiem bo w moim 0.9 TCe też jest częściowo metalowa (ale tylko środek, gdzie są biegi oznaczone) i w zimę jest zimna ale i tak jeżdżę w rękawiczkach :D Za to ładnie wygląda po prostu :D