Wpis z mikrobloga

Mirki, jak ugryźć naprawe gwarancyjna zegarka?

Sprawa wyglada tak, ze kupiliśmy go tacie na urodziny w październiku, timex za 290 zlotych o wdzięcznej nazwie Expedition, co mogloby sugerowac jakas zwiekszona odpornosc. Zegarkowi po dwoch miesiącach wypadla koronka, a w warunkach gwarancji jest zapis, ze naprawie nie podlegaja uszkodzenia mechaniczne w tym między innymi uszkodzona koronka. Tata twierdzi, ze zegarek sie zatrzymal, chcial sobie nastawic godzine, ale nie mial czym, bo koronki juz nie bylo.

#zegarki #naprawa #reklamacja #gwarancja #timex
  • 6
  • Odpowiedz
@Volki: W jaki sposób mialbym to uwargumentowac? Zegarek byl sprawny, to uszkodzenie na pewno bylo przypadkowe, ale mimo wszystko wyniknelo z winy użytkownika, chociaz mam jeden zegarek casio taki za 150 zlotych, z 2008, albo 9 przeznaczony do pracy i robilem w nim najróżniejsze rzeczy, a do tej pory nawet baterii nie musialem wymieniac, wiec takie uszkodzenie koronki wydaje mi sie kompletnie nie na miejscu. ( ͡° ʖ̯
  • Odpowiedz
  • 0
@Pacjent To sprzedawca ma udowodnić, że nie było wady np. koronki, bo obowiązuje domniemanie, że wada istniała w chwili wydania towaru.
  • Odpowiedz
wiec takie uszkodzenie koronki wydaje mi sie kompletnie nie na miejscu


@Pacjent: to tylko timex, zdarzają się wadliwe, czy słabsze sztuki zegarków jak w każdej inne kategorii produktów. Ja bym rozważył może po prostu naprawę, nie powinno to kosztować majątku, a nerwy zaoszczędzone przy szarpaniu się z gwarancją, skoro jak sam napisałeś że uszkodzenie przypadkowe, z winy użytkowania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Pacjent: trafiłam tu bo mam teraz ten sam problem z Timexem i przed oczami kartę gwarancyjną? Koronka wypada (prawdopodobnie się odłamała w środku), a zegarek ani nie upadł, ani nie został uderzony, szkło bez skazy. Od zakupu minęło pół roku. Jak wybrnąłeś?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kt13: Oddalem do serwisu, liczac sie z tym, ze bede musial pokryc naprawe z wlasnej kieszeni, ale naprawili w ramach gwarancji. Powodzenia.
  • Odpowiedz