@mawojciech: pomijając masę felgi stalowych to chodzi o chłodzenie tarczy hamulcowej przy hamowaniu. Aluminiowa konstrukcja powoduje dużo lepszą filtrację powietrza niż kilka małych otworów w stalowej. @m4kb0l:
@mawojciech: kiedyś nie zwracano tak na to uwagi i chodziło mi o wzór stalowych taki jak na zdjęciu wyżej. Koledze się udało na takich felgach zagotować hamulce a na zwykłych 5ramiennych alusach nie. Felgi od insygni zawsze spoko tylko zwykle na nie nakłada sie kołpaki.
@Pawel4freak: Ale to i tak nie zależy od mocy auta, tylko sposobu hamowania. I kształt felg też ma wpływ dopiero przy ekstremalnym katowaniu hamulców jak w rajdach.
http://www.adrenalinemotorsport.pl/gielda/o,daewoo-lanos-32-v6-283-km-315-nm
#lanos #carboners #motoryzacja #tuning
bezcenna!
@m4kb0l: dlaczego miałyby nie działać?
http://www.sklep.tomiicars.com.pl/files/Felga_strukturalna_16%20(2).jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2a/Mercedes_W126_Coupe.jpg
A dla kontrastu, w
źródło: comment_LZXZbepYbc3e0CODIVo2DgZwOXoLep50.jpg
Pobierz@Pawel4freak: ale odpowiedziałeś mi twierdząc, że stalowe nie dadzą rady (ʘ‿ʘ)
Ale tu chodzi o Lanosa, który miałby mieć trytytki na kołpakach i wygrywać spod świateł z sebixowozami.
źródło: comment_yxWOyeOpWfdILRm3ve2dbt8lwYA7EhRD.jpg
Pobierz@joniu: ten Lanos nie nadaje się na tor, nie z tym klockiem pod maską.
@TurboTapir: warto posłuchać jak to chodzi