Wpis z mikrobloga

@Pawel4freak: Zabobony. Owszem, w rajdach używa się felg magnezowych, bo są lżejsze, dodatkowo kształt otworów jest dobrany tak, żeby wentylacja hamulców była odpowiednia. Ale porównaj sobie teraz wentylację felg stalowych Opla i aluminiowych Mercedesa (bo filtracji to tam nie uświadczysz, chyba, że chcesz filtrować powietrze z jakichś kamulców albo gałęzi ;-). A 500SEC nie ma mniejszej mocy (nie mówiąc o masie) niż ten Lanos
http://www.sklep.tomiicars.com.pl/files/Felga_strukturalna_16%20(2).jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2a/Mercedes_W126_Coupe.jpg

A dla kontrastu, w
mawojciech - @Pawel4freak: Zabobony. Owszem, w rajdach używa się felg magnezowych, bo...

źródło: comment_LZXZbepYbc3e0CODIVo2DgZwOXoLep50.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@mawojciech: kiedyś nie zwracano tak na to uwagi i chodziło mi o wzór stalowych taki jak na zdjęciu wyżej. Koledze się udało na takich felgach zagotować hamulce a na zwykłych 5ramiennych alusach nie. Felgi od insygni zawsze spoko tylko zwykle na nie nakłada sie kołpaki.
  • Odpowiedz