Wpis z mikrobloga

@KattaK:
-mocny szum
-coś jest nie tak z materiałem drzwi, brak tekstury bump chyba
- książki sie świecą (białe części) albo ambient jest albo nie wiem...
- aż PROSI SIĘ o jakieś wolumetryczne dodatki, światło z okna, lampy + kurz
- jakieś post pro najlepiej postarzające, może podbicie żółtego?

Ogólnie fotel wygląda zajebiście z tym światłem, mocny realizm tych tkanin. Podłoga też spoko ma to zimne odbicie okna. Ale pudła i
  • Odpowiedz
@KattaK: jeżeli używasz cycles to używasz portalu? Można by podbić ilość odbić, bazowo jest 8 może to by polepszyło efekt. Pudła mają glossy jakiś?
Trochę taka sobie kompozycja. Dzieje siew dolnych dwóch punktach ale nie górnych. Tu właśnie jakieś snopy światła z użyciem absorpcji wolumetrycznej mogłyby pomóc.
  • Odpowiedz
@KattaK: te "1080 sampli" to rozumiem, że tak do równości? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Też myśle że dobre postpro w stylu Gleba (czyli volumetryka, kurze etc narysowana w photoshopie, nie liczona w blenderze ;P) trochę by pomogło.


Dodatkowo jak będziesz już renderować final, to zapisz plik w *.exr (takie tam, 30mb..) - pozwoli Ci to na lepszą dalszą obróbkę.
  • Odpowiedz
@KattaK: Miła całkiem kompozycja i ma klimacik, ale trochę za dużo chciałeś tego klimatu dodać i jest za ciemno, zwłaszcza że za oknem wygląda całkiem jasno. Może aparat by tak pstryknął, ale dla mojego oka to dziwnie wygląda.

ale spoczko.
  • Odpowiedz
A co do szumu, to raz jak koledzy mówią: portal a dwa - o ile już tego nie masz - rozdziel materiał szkła przez node lightpath to co widzi kamera (obecny materiał) i to co jest wykonywane do reszty rayow (zwykły transparent).
No i daj dość mocny fill light, a kontrast rób w post
  • Odpowiedz