Wpis z mikrobloga

Pillars of Eternity 2: Deadfire ufundowane! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Potrzeba do tego było zaledwie jednego dnia. Największe ulepszenia względem poprzedniej części to dopracowanie warunków pogodowych, tętniący życiem świat z npc zajmującymi się swoimi sprawami, nowy system oświetlenia i rzucania cienia.

Ze strony Fig projektu:

Explore Deadfire

Voyage by land and sea across the myriad islands of Deadfire to discover new cultures and environments. Help to resolve a multi-layered conflict between the locals, ambitious trading companies, and bands of fierce pirates while following in the footsteps of Eothas.

A Living, Breathing World

The people of Deadfire have lives of their own, jobs to do, and appointments to keep. They will carry on with their affairs even when you're not watching. If you don’t find the street gang in their usual haunt, a street urchin might be persuaded to tell you that at night you’ll find them at their flop house.

New and Returning Companions

While some familiar faces will be returning, Deadfire will also present a fresh crop of travelers with stories of their own. Companions are tightly intertwined with the fate of Eothas and the Deadfire and will change based on the player's choices over the course of the story.

Enhanced Reactivity

Continue the story you began as the Watcher of Caed Nua in Pillars of Eternity, and see how your decisions and actions in the Dyrwood persist in Deadfire.

Dynamic Weather

In addition to the rich and diverse environments, Pillars II will feature intense and immersive dynamic weather. Rains, fierce winds and sandstorms are among the harsher conditions that are commonplace in Deadfire. You’ll even hear the rain pounding on the roof when you go inside.

And, There's More

A new dynamic lighting and shadows engine brings even more life to characters in the world. Pillars II features revised spells and abilities, with new visual effects working in concert with the new lighting and shadow. We are also adding tons of scripted interactions that let you easily choose who from your party participates, all-new interfaces for inventory and dialog, new creatures, and much, much more.


Gra będzie wyglądać ślicznie ʕʔ

https://www.fig.co/campaigns/deadfire

Z innych wieści - Banner Saga 3 jest już ufundowana w 80% po dwóch dniach (160k/200k)

#pillarsofeternity #rpg #crpg #gry
Lisaros - Pillars of Eternity 2: Deadfire ufundowane! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Potrzeba do tego...

źródło: comment_G3w1J7AjeJPmOE2pxiR9qDqyN8YWLXri.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Lisaros:
Widać też, że Obsidiani nie są głusi na opinie fanów. Większość z nich nienawidziła Caed Nua, dlatego w sequelu już na początku to zostanie rozdupcone przez przebudzonego boga ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ciekawi mnie jednak co się stało z duchem tej babeczki w twierdzy.*

No i bardzo prawdopodobne, że zamiast tego dostaniemy statek piracki jako bazę wypadową ʕʔ

Zastanawia mnie też jak rozwiążą progresję postaci. Czy będziemy kontynuować/zaczniemy z wysokim poziomem i będziemy się dalej rozwijać (co wymagałoby wiele zaangażowania ze strony twórców w przebudowanie już istniejących zdolności i przy projektowaniu nowych), czy "wyssanie duszy" będzie skutkowało powrotem do
wielooczek - @Lisaros: 
Widać też, że Obsidiani nie są głusi na opinie fanów. Większ...

źródło: comment_KFpdPOVloq3sWb132w1ZEeljEIjQLnSa.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
@Lisaros: zajebista wiadomosc, jak dla mnie to najlepszy rpg ostatnich lat. Zostaje tylko czekac az trafi do sklepow.
I ciesze sie ze bedzie to gra ta samo postacia co wczesniej :-)
  • Odpowiedz
@wielooczek: no, modele zacnie się prezentują. Jestem trochę zaskoczony reakcją Obsidianu na uwagi pod ich adresem. Przebudowali pierwszą część, a teraz po tekście Roxora zobaczyłem, że twardo odpowiadają na pytania, a sam tekst najwyraźniej do nich dotarł. Może i z niego wyciągną wnioski? Najwyżej wygląda to dobrze.

A grafika... nie mogę się doczekać kolejnych screenów
  • Odpowiedz
@Ercefet: połowa sumy na figu pochodzi od inwestorów, a druga dopiero ze zbiórki. Saga ma problem z tymi 200k niestety :( może winni też z figa startować, a nie na kickstarterze.
  • Odpowiedz
@Lisaros: Widzę, że będzie powiązana z pierwszą częścią, a wiesz może jak w jakim stopniu? Bo jedynkę tylko rozpocząłem i po jakimś czasie straciłem sejwy. Na pewno teraz nie będę mógł przechodzić całej gry.
  • Odpowiedz
@Lisaros: Tymczasem na Codex największa drama dotycząca gry odnosi się do tej babeczki wypowiadającej się na filmiku zapowiadającym grę.

"Hurr, durr, KOBIETA(!!!!!), z nienormalną fryzurą (!!!!!!!!), której partnerem życiowym jest jakiś hindus, czyli ciapak (!!!!!!!!!!!). DOWÓD NA TO, ŻE OBSIDIAN TO FIRMA SJW (lewacka)! Czemu nie pokazali samych białych heteroseksualnych mężczyzn katolików? BO CHCO ICH ZNISZCZYĆ"

Serio, gdyby Planescape: Torment miał ukazać się dopiero w przyszłości, na pewno okrzyknęliby tę grę jako
  • Odpowiedz
@wielooczek:

Serio, gdyby Planescape: Torment miał ukazać się dopiero w przyszłości, na pewno okrzyknęliby tę grę jako arcy-crap.


Przecież jakieś jednostki już pisały tam, że to cap, sam widziałem :P Na szczęście szybko takie coś było sprowadzone do
  • Odpowiedz
@wielooczek:

"Hurr, durr, KOBIETA(!!!!!), z nienormalną fryzurą (!!!!!!!!), której partnerem życiowym jest jakiś hindus, czyli ciapak (!!!!!!!!!!!). DOWÓD NA TO, ŻE OBSIDIAN TO FIRMA SJW (lewacka)! Czemu nie pokazali samych białych heteroseksualnych mężczyzn katolików? BO CHCO ICH ZNISZCZYĆ"


Właśnie, jak pierwszy raz ją zobaczyłem, to coś czułem, że jakaś fala hejtu pójdzie (pewnie jakieś zarzuty, że feminazistka jakaś, podczas, gdy wiele kobiet ma taką), bezsens. xD
  • Odpowiedz
@wielooczek: interesujące. Tymczasem na Figu projekt ma już 1.200k dolców, w ciągu czterech godzin zyskał 100k, tylko 200k od kolejnego celu. Wciąż przed nami kolejna porcja wieści od Obsidiana. Będzie się działo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Lisaros: Jak ja bym chciał, żeby ta gra pod względem skali była dla jedynki tym, czym BG2 był dla BG1 - choć na to szanse są marne. Na razie chyba milczą na temat wielkości i długości gry, osobiście liczę, że to będzie sporo większy tytuł. Z innych rzeczy, to super wyglądają te pustynie, wyspy, palmy i tak dalej, ale mimo wszystko bardziej lubię zimowe klimaty, a tego chyba nie zobaczymy
  • Odpowiedz
  • 0
@Sad_Statue Mnie osobiście znudził element Caed Nua, niby fajny ficzer na początku, ale po jakimś czasie widać jak mało zostało włożone w to kreatywności i jest jak jest. Czy warto przechodzić PoE do końca? Zatrzymałem się tak gdzieś w połowie :P
  • Odpowiedz
@Sad_Statue:

Jakoś nigdy nie hejciłem twierdzy gracza. No kurcze, lubię ten motyw, że gracz ma jakąś bazę wypadową. Tu rzeczywiście to było słabe, ale nienawiści do tego raczej nie ogarniam, przecież można było to zupełnie olać.


Ja pamiętam, że byłem podjarany grą jak cholera, poziom hype'u w-----ł poza skalę, a własny dom (jak się później okazało, zmienili to na twierdzę, może się tu mylę, szmat czasu już upłynął od kampanii na KS) dodawał takiego smaczku, myślałem, że to będzie coś przemyślanego ( ͡° ͜ʖ ͡°) Z mojej strony zarzuty były takie, że to miejsce było cholernie puste, wybrakowane, niedopracowane, po prostu dno (pewnie tam poziom twierdzy po patchach i dodatkach urus, nie wiem, przysiądę po sesji, grałem na wersji 1.0, jak coś), miało być przecież tyle rzeczy do zrobienia, jak się nie mylę crafting również był (a jak się okazało, finalnie dali jakąmś marną, niedopracowaną imitację).
  • Odpowiedz
Na razie chyba milczą na temat wielkości i długości gry, osobiście liczę, że to będzie sporo większy tytuł.


@Sad_Statue: Niestety, wg najnowszych informacji gra ma być podobnej wielkości co jedynka, ale tym razem mają się skupić na jakości- ciekawsze zadania, lokacje, etc. Dobre chociaż i to.

Co do rozwoju postaci, to dla mnie jedynym logicznym i właściwym rozwiązaniem byłoby zrobienie tego w stylu Baldur's Gate 2 - albo wczytujemy swoją postać na wysokim levelu, albo levelujemy ją aż do tego 14 czy 16
  • Odpowiedz