Wpis z mikrobloga

Pillars of Eternity 2: Deadfire ufundowane! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Potrzeba do tego było zaledwie jednego dnia. Największe ulepszenia względem poprzedniej części to dopracowanie warunków pogodowych, tętniący życiem świat z npc zajmującymi się swoimi sprawami, nowy system oświetlenia i rzucania cienia.

Ze strony Fig projektu:

Explore Deadfire

Voyage by land and sea across the myriad islands of Deadfire to discover new cultures and environments. Help to resolve a multi-layered conflict between the locals, ambitious trading companies, and bands of fierce pirates while following in the footsteps of Eothas.

A Living, Breathing World

The people of Deadfire have lives of their own, jobs to do, and appointments to keep. They will carry on with their affairs even when you're not watching. If you don’t find the street gang in their usual haunt, a street urchin might be persuaded to tell you that at night you’ll find them at their flop house.

New and Returning Companions

While some familiar faces will be returning, Deadfire will also present a fresh crop of travelers with stories of their own. Companions are tightly intertwined with the fate of Eothas and the Deadfire and will change based on the player's choices over the course of the story.

Enhanced Reactivity

Continue the story you began as the Watcher of Caed Nua in Pillars of Eternity, and see how your decisions and actions in the Dyrwood persist in Deadfire.

Dynamic Weather

In addition to the rich and diverse environments, Pillars II will feature intense and immersive dynamic weather. Rains, fierce winds and sandstorms are among the harsher conditions that are commonplace in Deadfire. You’ll even hear the rain pounding on the roof when you go inside.

And, There's More

A new dynamic lighting and shadows engine brings even more life to characters in the world. Pillars II features revised spells and abilities, with new visual effects working in concert with the new lighting and shadow. We are also adding tons of scripted interactions that let you easily choose who from your party participates, all-new interfaces for inventory and dialog, new creatures, and much, much more.


Gra będzie wyglądać ślicznie ʕʔ

https://www.fig.co/campaigns/deadfire

Z innych wieści - Banner Saga 3 jest już ufundowana w 80% po dwóch dniach (160k/200k)

#pillarsofeternity #rpg #crpg #gry
Lisaros - Pillars of Eternity 2: Deadfire ufundowane! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Potrzeba do tego...

źródło: comment_G3w1J7AjeJPmOE2pxiR9qDqyN8YWLXri.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@j4ace: No ja całość przeszedłem z bananem na twarzy na ścieżce potępionych, więc trudno mi nie polecać. Podobało mi się do końca, choć jest sporo prawdy w tym, że w drugiej połowie gra trochę traci. Na pewno warto zagrać w ten dwuczęściowy dodatek do gry - jest super i właśnie ma się do niego dostęp gdzieś tak od połowy gry.

@poloyabolo: Trochę poprawili w paczach i dodatku, dodali
  • Odpowiedz
@Sad_Statue:

A ten rozwój postaci, no cóż, ciekawi mnie jak to zrobią

Niech sobie będzie od pierwszego poziomu, ale liczę na to, że podniosą chociaż level capa do przynajmniej 20 i zapełnią to dobrą, adekwatną zawartością (,)

najgorzej będzie jak będziemy musieli się znowu wspinać levelami i wybierać niewiele zmienione względem jedynki skille i tak dalej...

Podklasy mają wprowadzić powiew świeżości. Np. w przypadku jednej z
  • Odpowiedz