Aktywne Wpisy
OVHcloud +145
Cześć!
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nobody32 +30
Bez żadnych wcześniejszych objawów stracił całkowicie moc (prawie prawie zero reakcji na gaz, jedynie rwanie silnika na trójce), jeszcze po zatrzymaniu chodził na wolnych obrotach reagując na dodatnie gazu raz zgaśnięciem, a raz nierównym wzrostem obrotów. Po kilku minutach w ogóle nie dało się go odpalić...
Gdzieś wyczytałem, że być może gdzieś pospadały przewody na dolocie, niby objawy byłyby logiczne...
#mechanikasamochodowa
A czy przypadkiem przy takiej usterce nie powinien się palić check od silnika? U mnie żadnej kontrolki, nic.
Raczej paliwo. Filtr paliwa zatkany dałby taki objaw. Podobnie zatkany filtr powietrza albo zatkany na amen DPF- zadusił się. Zacząłbym od sprawdzenia tego.
@solo_ta: ale ja silnik odpaliłem i nie dało rady jechać (komputer blokował), może tu kontrolka od check engine się spaliła :) tak czy inaczej chętnie się dowiem co to.
@krzysssi33k: A może wilgoć w elektryce? Mam C4 w dieslu. Czasem miewa czkawkę - jakby gasł w czasie jazdy na pół sekundy a wczoraj zupełnie nie chciał odpalić,nawet nie zakręcił. Postukałem w puszkę ze stycznikami i cudownie się wyleczył.
@granatowawolowina: z całym szacunkiem, ale u mnie przy 3 padniętych świecach auto niet, a po wymianie auto jawohl. nie mówię, że same świece w sensie technologicznym, ale komputer może odciąć
@zolwixx: tryb awaryjny nigdy by trzymał silnika na 500 rpm, awaryjny zazwyczaj pozwala jechać do określonych obrotów, tak czy inaczej nie słyszałem żeby diesel w tryb awaryjny wchodził przez upalone świece żarowe, co więcej świece żarowe zwykle mają swoją kontrolkę która zapala się gdy działają przy
@amath: po wigilii dowiemy się co trafiło się naszemu koledze @
Poprzednio miałem dwie poczciwe skodziny i żadna mi nigdy takiego numeru nie wywinęła przez 10 lat...