Tesla w ogniu: Cztery osoby spłonęły, drzwi auta nie chciały się otworzyć
Cztery osoby zginęły po tym, jak Tesla, którą jechały, uderzyła w słup i stanęła w płomieniach. Drzwi elektryka nie otworzyły się, a samochód stał się zabójczą pułapką. To nie pierwszy raz, kiedy ludzie zostali uwięzieni w płonącej Tesli.
miteue z- #
- #
- #
- #
- 343
- Odpowiedz
Komentarze (343)
najlepsze
Klamki powinny wyglądać jak klamki.Kropka.To jest kwestia bezpieczeństwa bo czasem pojazd należy lub trzeba opuścić.Dla pasażera sposób na otwarcie drzwi nie powinien stanowić zagadki.
Jeśli zaś prawdą jest,że nie w każdej Y jest mechanizm ręcznego zwalniania drzwi tylnych to coś czuję,że będzie pozew zbiorowy.
Przypominam,że od lat (jeśli nie dekady lub nawet dłużej) wszystkie auta oferowane na rynek USA muszą mieć...klamkę w bagażniku aby przewożona w
@kwanty: czyli są nawet lepsze i bezpieczniejsze niż inne auta, a ten mechaniczny awaryjny system jest jasno określony i każdy kto wsiądzie pierwszy raz z tyłu go otworzy instynktownie w razie wypadku, zadymienia i pożaru?
No debile że spłonęli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Z otwieraniem manualnym drzwi z tyłu... faktycznie nie jest tak różowo.
Audi A5 ma normalne klamki które wyglądają jak klamki, Jedna od środka, druga od zewnątrz. No ale tak, to za mało innowacyjne.
PS. Fizyczne klamki i przyciski do podstawowej obsługi auta to powinien być wymóg prawny.
a te wszystkie hydrauliczne przecinaki straż pożarna wozi dla picu
@zibizz1: Czemu takie problemy nie występują w żadnych autach bez ramki w drzwiach?
A nie sądzisz że jeśli ktoś dokonał wyboru i zdecydował się na zakup Tesli bo uważa że to auto jest lepsze niż inne w podobnym budżecie to krytykownaie tego auta to krytykowanie jego
pewnie ze względów bezpieczeństwa żeby ich samochód nie potrącił
Co z tego że jest, jak po dzwonie zmienia się geometria karoserii i drzwi się najzwyczajniej klinują. Nie bez powodu straż pożarna wozi że sobą różne cęgi i rozpieraki, i wozili je na długo przed elektrykami i zelektryzowaniem sterowania w ogóle