Wpis z mikrobloga

To nie jest zerojedynkowa kwestia że zawsze lepiej kupić gołą blaszkę ale nową czy coś starszego ale lepszego.


@xetrov: No ciężka sprawa i trzeba dobrze trafić.
Powiem więcej, fabryka specjalnie mi samochód produkowała bez klimatyzacji. Wiem szalony jestem ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@defoxe: szalony? Możliwe, chociaż raczej spocony jak świnia jak masz latem przejechać 500km autostradą, gdzie nie ma kawałka cienia. No, chyba że wolisz prawym pasem 90 jechać, bo jeszcze bębenki nie pękają przy otwartych oknach.
Wysiadasz po takiej trasie i czujesz się jakbyś ją #!$%@? na rowerze pokonał.
@defoxe: to fakt, wystarczy nie kupować oczami, nie napalać się i poświęcić trochę czasu na szukanie a nie branie pierwszej sztuki co Niemiec gonił do granicy.
No ale usterka w Mercu to nie jest usterka w Sparku ;-) Inny kaliber.


@defoxe: Nie ma znaczenia. Kupujesz Sparka i "coś stuka w silniku" tak, że aż ciężko się jeździ.
Oddajsz raz - nic, dwa - nic, wymienić nie chcą "bo nie" i jeździsz ze #!$%@? autem, bo co zrobisz? W ASO nie wiedzą, pójdziesz do zwykłego typa to stracisz gwarancję no i zapłacisz.
@Lalo: panie kolego mirku, a patrzyłeś coś z Volvo? S60 np. tak do 20 tysięcy i to 5 zostawić na ewentualne naprawy. Dosyć drogie w utrzymaniu, ale skoro rozglądałeś się za Audi... ;)
W tej cenie dostaniesz co najwyżej jakiegoś 3 drzwiowego kaszlaka z silnikiem 1.1


@loczyn: Za 43 500,00 zł kaszlaka 1.1? 3 drzwiowego? Chyba żartujesz. Zauważ, że to BMW ma 180 tysięcy na liczniku.
Nawiasem mówiąc ile to BMW pali?
@Lalo: KOlego kup takie auto żeby było Cię stać utrzymać, to znaczy że jak będziesz miał ochotę pojechać 300 km w jedną stronę to wsiądziesz i pojedziesz i nie będziesz się zastanawiał że jak zatankujesz to nie będziesz mieć do pierwszego. Po drugie poszukaj/kup auto za taką cenę żebyś miał na pakiet startowy (płyny filtry, olej), czasami trzbea wrzucić nowe opony, bo albo są stare albo łyse.
A do tych co
Nawiasem mówiąc ile to BMW pali?


@defoxe: Niewiele więcej od tych kaszlaków
http://www.autocentrum.pl/spalanie/bmw/seria-5/e60/touring/silnik-diesla-525-d-197km-2007-2010/
Ogólnie jazda tą serią jest dosyć tania.

Zauważ, że to BMW ma 180 tysięcy na liczniku.

Stare Merce czy Toyoty domykały i milion km, ciekawe czy te Seaty z salonu tyle pociągną. Wątpię ;)
Z resztą obstawiam, że i tak był kręcony. 180 tys km to podejrzana liczba, pewnie miał coś koło 250, ale mimo wszystko - to