Wpis z mikrobloga

NOTEBOOK CENTER NA ALLEGRO TO NAJGORSZY SKLEP Z JAKIM MIAŁAM DO CZYNIENIA!!!

Nie odpowiadają mi na maile, gdy dzwonię na infolinię z pytaniem o PROCEDURY zwrotu kupionego sprzętu chamski facet odpowiada żeby czekać na odpowiedź na maila. Mówię że mi nie odpowiadają, a on ze trzeba czekać. Mówię ze kupiłam niesprawny sprzęt a ten cham do mnie, ze nie chce mu się 10 razy powtarzać ze odpowiedź dostanę w mailu!!!!!!!!!

Ale mam ochotę ich udupić za to chamstwo!!!!

#oswiadczenie #allegro #laptopy
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Mysterii: Ja nie wiem w czym masz problem. Nigdy niczego nie zwracałaś w ciągu 14 dni? Jeśli to sklep to pakujesz paczkę, do środka wkładasz formularz zwrotu z numerem konta i czekasz na hajs. Proste jak to.
  • Odpowiedz
świetnie. Tylko ze 14 dni na zwrot z każdym dniem mijają.


@Mysterii: masz 14 dni na poinformowanie, że zwracasz a później kolejne 14 dni na zwrot. Nie musisz ich prosić o pozwolenie. A jeśli nie podali ci procedury podczas dostarczania towaru to terminy wydłużają się do chyba roku.
  • Odpowiedz
@DeXteR25: Tyle ze oni mają taki zapis "W przypadku chęci zwrotu zakupionego towaru prosimy o wcześniejszy kontakt drogą mailową w celu nadania numeru identyfikacyjnego RMA.
Przesyłki bez ważnego numeru RMA nie są przyjmowane przez magazyn"
  • Odpowiedz
Przesyłki bez ważnego numeru RMA nie są przyjmowane przez magazyn"


@ocotuchodzi: to jest już ich problem, aby później tą paczkę od Ciebie odebrać. Ustawowo wywiązałaś się z obowiązku i od dnia nieprzyjecia paczki maja 14 dni na zwrot kasy.
  • Odpowiedz