Wpis z mikrobloga

NOTEBOOK CENTER NA ALLEGRO TO NAJGORSZY SKLEP Z JAKIM MIAŁAM DO CZYNIENIA!!!

Nie odpowiadają mi na maile, gdy dzwonię na infolinię z pytaniem o PROCEDURY zwrotu kupionego sprzętu chamski facet odpowiada żeby czekać na odpowiedź na maila. Mówię że mi nie odpowiadają, a on ze trzeba czekać. Mówię ze kupiłam niesprawny sprzęt a ten cham do mnie, ze nie chce mu się 10 razy powtarzać ze odpowiedź dostanę w mailu!!!!!!!!!

Ale mam ochotę ich udupić za to chamstwo!!!!

#oswiadczenie #allegro #laptopy
  • 29
@Wychwalany: Nie wiem jak ten sklep ale miałem kilka przypadków ze sprzedawcami którzy liczą na to ze klient się zniechęci kiedy odeślą za pierwszym razem i może nie zwróci, przez to rózne mykii ociąganie się do ostatniego terminowego dnia. Dlatego wolę cierpliwie poczekać na ten ich mail z RMA odesłać jak sobie życzą , zeby nie mieli podstaw odsyłania.
zeby nie mieli podstaw odsyłania.


@ocotuchodzi: wtedy informujesz ich że zwrot towaru był skuteczny, mają 14 dni na zwrot pieniędzy, po tym terminie naliczają się ustawowe odsetki, a towar niech sobie sami odbiorą. Tak to działa. Zastraszanie to fajna opcja bo w większości przypadków przynosi korzyść sprzedającemu. Jak pokażesz że znasz swoje prawa to odpuszczają i szukają gdzie indziej jelenia.