Aktywne Wpisy
![Polska5Ever](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Polska5Ever_dm0OJEh32B,q60.jpg)
Polska5Ever +74
Jaką jedną najważniejszą radę dalibyście osobom wchodzącym teraz w dorosłość (rocznik 2006 xD) z perspektywy osoby dorosłej?
Można bazować na swoim doświadczeniu.
#wykop30plus #wykop30club #glupiewykopowezabawy #pracbaza #studia #heheszki
Można bazować na swoim doświadczeniu.
#wykop30plus #wykop30club #glupiewykopowezabawy #pracbaza #studia #heheszki
![Polska5Ever - Jaką jedną najważniejszą radę dalibyście osobom wchodzącym teraz w doro...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/3a2a7cb22d5f393b395c8587a172d8aeb01e2238f90bb710ce1a372390c2241c,w150.jpg)
źródło: 8m9df2
Pobierz![Megasuper](https://wykop.pl/cdn/c0834752/f81d3ee29993df7a674989000a68de37e179703b80c94dab853442f2bc0b3a93,q60.jpg)
Megasuper +218
#!$%@? 22% osób chce głosować na pinokia xD #polityka
![Megasuper - #!$%@? 22% osób chce głosować na pinokia xD #polityka](https://wykop.pl/cdn/c3201142/e924597c02d2f7da07a07b88ca0604d5112b754319beef88f1218ab404875be6,w150.jpg?author=Megasuper&auth=4f54f1d7e913b3848ef3ae3ca96d826b)
źródło: temp_file1076203728475607585
Pobierz
Reklamacje w X-Kom.
1. Odnieś produkt do sklepu w którym kupiłeś (nie, nie możesz nam wysłać; nie, nie odeślemy na adres, tylko odbiór osobisty)
2. 3 tygodnie później telefon na serwis: "Jako pośrednik w reklamacji producenta odesłaliśmy do serwisu zewnętrznego i oni są gwarantem"
3. 3 telefony później zgadzają się odesłać numer zgłoszenia i dane do serwisu zewnętrznego, abym mógł zastosować artykuł 480 k.c.
4. Czwarty telefon - jednak to my jesteśmy gwarantem i nie możemy dać klientowi końcowemu danych dystrybutora. 480 k.c. nas nie obowiązuje, bo w regulaminie przecież napisaliśmy, że może być dłużej niż 14 dni, a ile może być? Pfff, ile dusza zapragnie.
Chciałem zauważyć, że w takim razie obowiązuje was 14 dniowy termin z k.c, bo nie daliście terminu - "nie, bo napisaliśmy, że może być dłużej".
5. W międzyczasie wyślij mail z żądaniem natychmiastowej wymiany towaru bądź zwrotu pieniędzy.
6. "Proszę napisać maila na serwis, odpowiemy w ciągu 2 dni" - mail napisałem 2 dni temu - "został przekierowany do działu prawnego, oni nie mają terminu odpowiedzi".
Punkty przyznane za styl:
- Za każdym razem pytaj o numer reklamacji, nie istotne, że mamy pełną historię rozmów i wiadomości zanim jeszcze odbierzemy, a kupiłeś tylko jedną rzecz
- W połowie zdania wyłącz mikrofon, niech klient czeka, następnego telefonu nie odbieraj przez 25 minut
- "Za chwilę odeślę maila" - w sensie jak nie zapomnę
#januszebiznesu #sklepyinternetowe #cebula
źródło: comment_MGaFAxWrE0TTF3lp07XEzEjJB8MOu2qu.jpg
PobierzHej @x-kom podziękujcie komu trzeba za tą akcje bo właśnie wam 5k odpłynęło, możecie przy okazji polecić jakiś sklep konkurencyjny, który nie kręci takich wałków jak wy?
Pozdrawiam cieplutko (。◕‿‿◕。)
Oczywiście jeżeli ktoś chce być robione w bambuko to spoko,
Są sklepy w których działa to zupełnie inaczej i wiem to z doświadczenia swojego czy najbliższych znajomych (np. mall, agito).
Niestety nie mozemy ci pomoc i co nam pan zrobisz?