Ostatnio tyle o moim ulubionym sklepie @x-kom na wykopie, że muszę sam napisać.
Reklamacje w X-Kom. 1. Odnieś produkt do sklepu w którym kupiłeś (nie, nie możesz nam wysłać; nie, nie odeślemy na adres, tylko odbiór osobisty) 2. 3 tygodnie później telefon na serwis: "Jako pośrednik w reklamacji producenta odesłaliśmy do serwisu zewnętrznego i oni są gwarantem" 3. 3 telefony później zgadzają się odesłać numer zgłoszenia i dane do serwisu zewnętrznego, abym
@x-kom: Nie ma to jak dobry PR. Dzisiaj to najważniejsze. Czekamy na dalsze wydarzenia w tej kwestii. Okaże się czy to nie tylko "pod publiczkę". Swoją drogą trochę słabe, że kolega musiał poruszyć tutaj problem żebyście zareagowali. Ogólnie żenada...na pewno nic już u Was nie kupię.
Reklamacje w X-Kom.
1. Odnieś produkt do sklepu w którym kupiłeś (nie, nie możesz nam wysłać; nie, nie odeślemy na adres, tylko odbiór osobisty)
2. 3 tygodnie później telefon na serwis: "Jako pośrednik w reklamacji producenta odesłaliśmy do serwisu zewnętrznego i oni są gwarantem"
3. 3 telefony później zgadzają się odesłać numer zgłoszenia i dane do serwisu zewnętrznego, abym