Wpis z mikrobloga

Ostatnio tyle o moim ulubionym sklepie @x-kom na wykopie, że muszę sam napisać.

Reklamacje w X-Kom.
1. Odnieś produkt do sklepu w którym kupiłeś (nie, nie możesz nam wysłać; nie, nie odeślemy na adres, tylko odbiór osobisty)
2. 3 tygodnie później telefon na serwis: "Jako pośrednik w reklamacji producenta odesłaliśmy do serwisu zewnętrznego i oni są gwarantem"
3. 3 telefony później zgadzają się odesłać numer zgłoszenia i dane do serwisu zewnętrznego, abym mógł zastosować artykuł 480 k.c.
4. Czwarty telefon - jednak to my jesteśmy gwarantem i nie możemy dać klientowi końcowemu danych dystrybutora. 480 k.c. nas nie obowiązuje, bo w regulaminie przecież napisaliśmy, że może być dłużej niż 14 dni, a ile może być? Pfff, ile dusza zapragnie.
Chciałem zauważyć, że w takim razie obowiązuje was 14 dniowy termin z k.c, bo nie daliście terminu - "nie, bo napisaliśmy, że może być dłużej".
5. W międzyczasie wyślij mail z żądaniem natychmiastowej wymiany towaru bądź zwrotu pieniędzy.
6. "Proszę napisać maila na serwis, odpowiemy w ciągu 2 dni" - mail napisałem 2 dni temu - "został przekierowany do działu prawnego, oni nie mają terminu odpowiedzi".

Punkty przyznane za styl:
- Za każdym razem pytaj o numer reklamacji, nie istotne, że mamy pełną historię rozmów i wiadomości zanim jeszcze odbierzemy, a kupiłeś tylko jedną rzecz
- W połowie zdania wyłącz mikrofon, niech klient czeka, następnego telefonu nie odbieraj przez 25 minut
- "Za chwilę odeślę maila" - w sensie jak nie zapomnę

#januszebiznesu #sklepyinternetowe #cebula
Pobierz Uriziel - Ostatnio tyle o moim ulubionym sklepie @x-kom na wykopie, że muszę sam napi...
źródło: comment_MGaFAxWrE0TTF3lp07XEzEjJB8MOu2qu.jpg
  • 31
@MichaelT128:
art, 560.1 kc Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności to nie 2 miesiące.
@Uriziel: zgodnie z prośbą wracamy z aktualizacją Twojej sprawy. Urządzenie wraca do naszego serwisu, niestety serwis producenta nie wykrył usterki oceniając sprzęt jako sprawny. Gdy otrzymamy urządzenie przeprowadzimy jednak dodatkowe testy, by dokładnie sprawdzić, czy wszystko jest w porządku. Prosimy o chwilę cierpliwości, w przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z serwisem: serwis@x-kom.pl lub pod numerem 34 377 00 30
@Uriziel: wgląd w strukturę urządzenia ma tylko gwarant, którym w tym przypadku jest producent. Przetestujemy jednak dokładnie Twoją kartę, by mieć pewność, że wszystko działa poprawnie