Aktywne Wpisy
budep +1825
PiS ma niecałe 5% przewagi. Piękne! I ci wszyscy młodzi ludzie czekający godzinami, by zagłosować... nie zapomnę tych obrazków. Osiem lat czekałem na ten moment, by słuchać skowyt PiSowskich funkcjonariuszy i pękających dup wykopowych konfederatów. Wrócą w końcu normalniejsze media publiczne, zmieni się klimat i styl uprawiania polityki wewnętrznej i zagranicznej. Wiele nie oczekuję, ale wiem, że po prostu będzie lepiej. Normalniej.
#wybory #bekazpisu
#wybory #bekazpisu
MIREKFAJFUS +942
największy przegrany wyborów, chociaż nawet nie kandydował XD
cuckoldzik pisowski już na zawsze kojarzony z marną propagandą, znienawidzony przez wszystkich, już niepotrzebny pisowi więc następne 4 lata bezrobotny
#wybory
cuckoldzik pisowski już na zawsze kojarzony z marną propagandą, znienawidzony przez wszystkich, już niepotrzebny pisowi więc następne 4 lata bezrobotny
#wybory
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Reklamacje w X-Kom.
1. Odnieś produkt do sklepu w którym kupiłeś (nie, nie możesz nam wysłać; nie, nie odeślemy na adres, tylko odbiór osobisty)
2. 3 tygodnie później telefon na serwis: "Jako pośrednik w reklamacji producenta odesłaliśmy do serwisu zewnętrznego i oni są gwarantem"
3. 3 telefony później zgadzają się odesłać numer zgłoszenia i dane do serwisu zewnętrznego, abym mógł zastosować artykuł 480 k.c.
4. Czwarty telefon - jednak to my jesteśmy gwarantem i nie możemy dać klientowi końcowemu danych dystrybutora. 480 k.c. nas nie obowiązuje, bo w regulaminie przecież napisaliśmy, że może być dłużej niż 14 dni, a ile może być? Pfff, ile dusza zapragnie.
Chciałem zauważyć, że w takim razie obowiązuje was 14 dniowy termin z k.c, bo nie daliście terminu - "nie, bo napisaliśmy, że może być dłużej".
5. W międzyczasie wyślij mail z żądaniem natychmiastowej wymiany towaru bądź zwrotu pieniędzy.
6. "Proszę napisać maila na serwis, odpowiemy w ciągu 2 dni" - mail napisałem 2 dni temu - "został przekierowany do działu prawnego, oni nie mają terminu odpowiedzi".
Punkty przyznane za styl:
- Za każdym razem pytaj o numer reklamacji, nie istotne, że mamy pełną historię rozmów i wiadomości zanim jeszcze odbierzemy, a kupiłeś tylko jedną rzecz
- W połowie zdania wyłącz mikrofon, niech klient czeka, następnego telefonu nie odbieraj przez 25 minut
- "Za chwilę odeślę maila" - w sensie jak nie zapomnę
#januszebiznesu #sklepyinternetowe #cebula
Hej @x-kom podziękujcie komu trzeba za tą akcje bo właśnie wam 5k odpłynęło, możecie przy okazji polecić jakiś sklep konkurencyjny, który nie kręci takich wałków jak wy?
Pozdrawiam cieplutko (。◕‿‿◕。)
Oczywiście jeżeli ktoś chce być robione w bambuko to spoko,
Są sklepy w których działa to zupełnie inaczej i wiem to z doświadczenia swojego czy najbliższych znajomych (np. mall, agito).
Niestety nie mozemy ci pomoc i co nam pan zrobisz?