Wpis z mikrobloga

Apple jak cię stać, Windows jak cię nie stać na Apple.


@Piguua: Czemu tak uważasz? Sam siedzę na prawie najmocniejszym macbooku ale to jest nieco bardziej złożony problem - za tę cenę miałbym zapewne mocniejszą maszynę jeśli chodzi o bebechy typu ram, dysk czy grafika (które są kluczowe w 3d). Uważam, że OSX jest mistrzostwem nad mistrzostwa ale jednocześnie sprzętowo można zbudować sobie o wiele lepszą stacje roboczą na windowsie
junx - > Apple jak cię stać, Windows jak cię nie stać na Apple.

@Piguua: Czemu tak...

źródło: comment_KwlUkxNtXewD90jRsD4tLEI2XKXVvs2g.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Nad softem tez sie zastanawiam,ale narazie mam trudnosci z wyprobowyaniem czegokolwiek


@su1ik: Zacznij od "banałów" typu after effects a potem zainteresuj się konkretnymi czarami pokroju houdini czy nuke
  • Odpowiedz
@junx: Wiadome, ale Windows nie działa tak sprawnie jak OSX, to tak jak z telefonami, Androidy mają kilkukrotnie więcej gb/ghz/rdzeni od iOS, a działają podobnie albo i gorzej. Najdroższa możliwa wersja Mac'a pozwoliłaby na złożenie nawet kilku bardzo dobrych PC, także mamy dylemat.
  • Odpowiedz
@Piguua: Windows to ni android. Wykażesz jakoś, ze soft na Windzie nie używa potencjału hardware'u? Albo, że mac robi to dużo lepiej? Pewnie w dedykowanych aplikacjach tak, ale te do grafiki 3D są raczej multiplatformowe.
  • Odpowiedz
@su1ik: zloz sobie cos tymczasowo, jakas i3'jke z slabsza karta nvidii (960? 760? w zupelnosci na poczatek wystarczy). daj duzo ramu bo sie przydaje. jak zalapiesz smykalke i poczujesz ze chrupnelo to wtedy zloz cos lepszego... w pracy mam co prawda titana x'a ale ostatnio musialem sie przesiasc na 760 i oprocz tego ze rendering zwolnil dwukrotnie to normalnie da sie pracowac w 3dmaxie / mayce / fusionie / blenderze
  • Odpowiedz